تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری جوان مشکوک در ترمینال

دستگیری جوان مشکوک در ترمینالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی مأموران نیروی انتظامی پلدختر حین کنترل ترمینال مسافربری به یک نفر که 2 عدد ساک دستی همراه داشت مظنون شدند.

وی افزود: پس از بازرسی وسایل فرد مذکور یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شنایی جعلی در داخل یکی از ساک‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده حدود 35 سال سن دارد و غیربومی است، عنوان کرد: این فرد احتمالاً به‌قصد سرقت یا کلاهبرداری این وسایل را حمل می‌کرده که قبل از هر اقدامی توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به تصادف‌های پی‌درپی و واژگونی‌های متعدد در گردنه طول کش، پلیس پلدختر علت را بررسی و مشخص کرد که تعدادی از سود جویان شهرستان هم‌جوار در سراشیبی گردنه طول کش اقدام به روغن پاشی بر روی آسفالت کرده تا سبب واژگونی خودروها شود.

عبدالوند گفت: روغن پاشی بر روی آسفالت به این دلیل بوده که شرایط را فراهم کنند تا بتوانند در نگهبانی شبانه، حمل با جرثقیل و سرقت لوازم داخل خودرو به نفع خود درآمدی نامشروع کسب کنند.

وی بیان کرد: در این رابطه تعداد شش نفر دستگیر و مقداری وسایل داخل خودرو از آنها کشف شد و متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ی

جوان مشکوک در ترمینال مسافربری پلدختر دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری جوان مشکوک در ترمینال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..