تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاشورا در حصار زمان متوقف نمی‌شود/ می توانیم دفاعی همه جانبه داشته باشیم

عاشورا در حصار زمان متوقف نمی‌شود/ما از مرز قدرت عبور کرده ایم و می توانیم دفاعی همه جانبه داشته باشیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امشب در کنگره فدائیان انقلاب اسلامی در شهر گرگاب با بیان اینکه هویت شیعه، فرهنگ عزت و اقتدار مومنان همه از عاشورا الهام می‌گیرد، گفت: عاشورا در حصار زمان متوقف نمی‌شود و هرسال باشکوه‌تر سرزمین جدیدی از قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر می‌کند.

وی افزود: ایثار، گذشت و شجاعت توسط امام حسین (ع) حجتی جاودانه را برای بشر می‌سازد، هیچ دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد، نه نابرابری سپاه و نه ایمان داشتن به شهادت مانع نیست.

جاشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما بعثت مجددی از خورشید عالم تاب اسلام بود تا جهان اسلام را در مسیر نوینی از سعادت قرار دهد.

وی گفت: اسلام با برکت ضربت شمشیر مجاهدان و بیان و قلم عالمان به پیش رفت، این سئوال مطرح است که آیا کسی تصور می‌کرد که هنگامی که آیات دلنشین قرآن بر قلب پیامبر اسلام (ص) در دره‌های تنگ مکه نازل می‌شد به سرعت بتواند شرق و غرب عالم را در هم نوردد.

 سردار سلامی گفت: آمریکا موجب همه جنگ هایی است که در دهه های اخیر در جهان شده و هشت میلیون کشته بر جای گذاشته است.

وی افزود: این ایران است که آمریکا را متوقف کرده و قدرت ایران را می شود در عراق، یمن، سوریه و موفقیت های حزب الله دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا می داند که نمی تواند ما را نه در پیشرفت های علمی و نه نیروی بازماندگی دفاعی متوقف کند، ما از مرز نابرابری قدرت عبور کرده ایم و می توانیم دفاعی همه جانبه از خود داشته باشیم.

وی گفت: در محاسبات راهبردی دشمنان، قدرت امروز جمهوری اسلامی بالا و انکارناپذیر است.

سردار سلامی تصریح کرد: همه درک کنند که قدرتی به نام اسلام در ایران ظهور کرده که توقف ناپذیر، مهارناپذیر و شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/ی

آمریکا نمی تواند مانع ایران باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاشورا در حصار زمان متوقف نمی‌شود/ می توانیم دفاعی همه جانبه داشته باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..