تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش موثر انجمن‌های علمی در رشد دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضل الله ایرجی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در تقدیر از کاروان رباتیک دانشگاه امیرکبیر گفت:برنامه امروز تجلیل از تیم های دانشجویی دانشگاه امیرکبیر است که امسال توانسته اند در مسابقات رباتیک که در کشور ژاپن برگزار شد مقام های خوبی را کسب کنند.

وی عنوان کرد:وزارت علوم به طور کلی از فعالیت های علمی دانشجویی در چارچوب تشکیل انجمن های علمی دانشجویی حمایت می کند.

 ایرجی با اشاره به نقش موثر انجمن‌های علمی در دانشگاه ها تاکید کرد: حضور موثر تعداد زیادی از دانشجویان در این مراسم نشان دهنده اهمیت انجمن‌های علمی در میان دانشجویان است و ما هم باید از آنان حمایت کنیم.

 مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه با اشاره به جشنواره حرکت افزود: این جشنواره سالانه  را اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی در سطح داخل دانشگاهی و ملی برگزار می‌کند و انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها در آن به رقابت می‌پردازند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

وی یادآورشد: در واقع این مسابقات فرصتی است که دانشجویان خلاقیت های علمی  خود را در معرض نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

لزوم حمایت از انجام های علمی دانشگاه ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش موثر انجمن‌های علمی در رشد دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..