تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مرموزترین سیاره منظومه شمسی چه می گذرد؟/ ماجرای ورود چند واکسن جدید به چرخه واکسیناسون کشور/ اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی‌/ ویروس هپاتیت B نهفته در کمین چه افرادی است؟

ماجرای وزارت نفت و دست به سر کردن دانشجویان/ علائم هشداردهنده سرطان/ راه اندازی شهر واکسن در ایران در آینده نزدیک/ چند میلیون کلاس اولی راهی مدارس شدند؟به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ورود چند واکسن جدید به چرخه واکسیناسون کشور/ واکسن آنفلوآنزای فصلی ایرانی در راه است
رئیس سابق انستیتو پاستور ایران از تولید چند واکسن جدید در انیستیتو پاستور تا پایان سال ۹۶ خبر داد.

نیمه پنهان و گمشده مرموزترین سیاره منظومه شمسی+ تصاویر
دانشمندان به تازگی با استفاده از ابزار‌هایی پیشرفته به بررسی جو سوزان‌ترین سیاره منظومه شمسی پرداخته و یافته‌های حیرت انگیزی کشف کرده اند.

آیا بارداری برای زنان مضر است؟
بارداری باعث ایجاد تغییراتی در بدن مادر می‌شود که به تبع این تغییرات مراقبت‌هایی باید انجام شود اما بارداری اثرات بسیار مثبتی هم دارد.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی‌ اعلام شد
رئیس سنجش پزشکی گفت: نتایج آزمون کارشناسى ارشد پزشکى روى سایت این سازمان به نشانى www.sanjeshp.ir قرار گرفت.

ویروس هپاتیت B نهفته در کمین چه افرادی است؟
یک فوق تخصص گوارش و کبد از لزوم بررسی وضعیت ویروس هپاتیت B نهفته در افرادی که قصد دارند شیمی‌درمانی انجام بدهند، خبر داد.

افزایش ۱۰ درصدی نرخ تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی جدید
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش ۱۰ درصدی نرخ تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

آمار بازماندگان از تحصیل در کشور شناور است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آمار بازماندگان از تحصیل به راحتی قابل شناسایی نیست، اما با در نظر گرفتن ردیف بودجه‌ای برای رفع این مشکل به دولت کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مرموزترین سیاره منظومه شمسی چه می گذرد؟/ ماجرای ورود چند واکسن جدید به چرخه واکسیناسون کشور/ اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی‌/ ویروس هپاتیت B نهفته در کمین چه افرادی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..