تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستين كسی كه وارد بهشت مي شود کیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روايات معروف اهل سنت اين افتخار از زبان پيغمبر اكرم(ص) برای فاطمه (عليهاالسلام) ثبت شده است:

در حديث ديگری از همان بزرگوار آمده است كه فرمود:«اول شخص يدخل الجنة فاطمة بنت محمد(ص) و مثلها فی هذه الامة مثل مريم فی بنی اسرائيل»:«نخستين كسی كه وارد بهشت می شود فاطمه دختر محمد است، و او در ميان اين امت همچون مريم در ميان بنی اسرائيل است».

از اين گذشته از روايات معروف اسلامی استفاده مي شود كه ورود اين بانوی بزرگ در صحنه محشر، و روانه شدن از آنجا به بهشت، با تشريفات بسيار باشكوهی كه بيانگر عظمت فوق العاده مقام او است انجام می گيرد.

منبع:انوارطاها

انتهای پیام/

چه کسی اولین نفر به بهشت می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستين كسی كه وارد بهشت مي شود کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..