تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده اختصاص ۲۰۰ میلیون ریال برای تولید چهار فیلم کوتاه درکردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سالم صلواتی در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما و سی و یکمین سالگرد تاسیس انجمن سینمای جوانان کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، گفت: با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم نامه ای را امضا کردیم که در آن این اداره کل وعده حمایت از تولید چهار فیلم کوتاه با اختصاص 200 میلیون ریال را داده اند.

صلواتی عنوان کرد: استاندار کردستان وعده حمایت و پرداخت 300 میلیون ریال را به انجمن داده بودند که متاسفانه این وعده محقق نشد.

مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان با اشاره به اینکه ثروت و سرمایه این انجمن را اعضای آن تشکیل دادند، گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از افرادی که امروز در سطح کشور شناخته شده اند و اکنون در سطح حرفه ای مشغول به فعالیت هستند کار خود را از انجمن شروع کردند.

انتهای پیام/م

تولید چهارفیلم کوتاه در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده اختصاص ۲۰۰ میلیون ریال برای تولید چهار فیلم کوتاه درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..