تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهل انگاری مسافر علت انفجار واحد اقامتی آفتاب/ توصیه های ایمنی به مسافران و مدیران تاسیسات گردشگری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رضایی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم ، گفت: حوالی ظهر امروز انفجار گاز در خانه مسافر آفتاب واقع در کوچه آبشار در روربه روی صحن جواد الائمه حرم حضرت معصومه(ع) در قم باعث وقوع حادثه ای دلخراش شد که متاسفانه بر اساس گزارش های اولیه تا کنون ۲ نفر کشته و ۱۴ نفر مجروح شدند.


وی افزود: این خانه مسافر با درجه کیفی دو دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم است و بر اساس گزارش های آتش نشانی تمام استاتداردهای لازم در این واحد اقامتی رعایت شده و سهل انگاری یکی از مسافران باعث وقوع این حادثه دلخراش شده است.


رضایی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر نیز تعدادی از افراد زیرآوار هستند که تلاش برای نجات آن ها ادامه دارد افزود: با توجه به اینکه پیش از این نیز در قم شاهد وقوع حادثه ای مشابه بودیم که باز گذاشتن شیرگاز در یک واحد اقامتی از سوی یکی از مسافران باعث وقوع انفجار اعلام شده بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم به  مسافران توصیه کرد: در هنگام اقامت در واحدهای اقامتی موارد ایمنی را در هنگام استفاده از وسایل برقی و گازی رعایت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در وسایل برقی و گازی هتل خودسرانه نسبت به تعمیر و رفع عیب وسایل اقدام نکنند بلکه حتما موضوع را با مدیریت و کارکنان هتل در میان بگذارند.


وی تاکید کرد: مسافران از اقامت در واحدهای اقامتی غیر مجاز خودداری کنند و با توجه به فعالیت برخی از زائرسراهای غیرمجاز در اطراف حرم حضرت معصومه(س)  واحدهای مجاز را برای اقامت انتخاب کنند.


رضایی اضافه کرد: کارشناسان  اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم همواره در بازدید و سرکشی از واحدهای اقامتی استانداردهای لازم را بررسی می کنند با این حال مسافرانی که در هتل اقامت دارند در صورت مشاهده هرگونه موارد غیراستاندارد در مراکز اقامتی مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

توصیه های ایمنی به مسافران و مدیران تاسیسات گردشگری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهل انگاری مسافر علت انفجار واحد اقامتی آفتاب/ توصیه های ایمنی به مسافران و مدیران تاسیسات گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..