تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده شهرداری تبریز تعدد متهمان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری در گفت‌وگویی با تسنیم در واکنش به انتقاد آناج از طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز، ابراز داشت:  در فضای مجازی این‌گونه جلوه می‌دهند زمان رسیدگی به پرونده طولانی شده که دلیل طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی زیاد بودن تعداد متهمان است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی بابیان اینکه نزدیک به 35 فقره پرونده فساد مالی و اداری و رشوه وجود دارد که در حال رسیدگی هستیم، اضافه کرد: عمدتاً این پرونده‌ها شامل اختلاس، ارتشاء و رشوه بوده که یعنی عنوان تمامی این پرونده‌ها را فساد اداری می‌توان گفت.

وی خاطرنشان ساخت: رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی از نیمه دوم سال 94 در دادگستری آذربایجان شرقی کلید خورده و با متهمان پرونده‌ها برخورد شد که نهایتاً در طول سال گذشته رأی اکثر پرونده‌ها در دادگاه بدوی صادر شد و اکنون برخی از پرونده‌ها با اعتراض متهمان در مرحله تجدیدنظر قرار دارد.

این مقام قضایی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه پرونده شورای شهر تبریز در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ بیان داشت: پرونده شورای اسلامی شهر تبریز 45 نفر متهم دارد و در دادگاه به اتهام تک‌تک این متهمان رسیدگی می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این موضوع در مرحله آخر قرار داریم برای اینکه رسیدگی به پرونده متهمان شورای شهر تبریز از دقت کافی برخوردار بوده باشد هر سه عضو قضات دادگاه تجدیدنظر پرونده را با دقت مطالعه و بررسی می‌کنند تا نهایتاً بر حسب قانون تصمیم‌گیری کرده و جلسه دادرسی تشکیل دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده شهرداری تبریز تعدد متهمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..