تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت سال دفاع مقدس، موجب بازداندگی و امنیت امروز کشور شده است

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197758

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به خاصیت اقتدار بخشی، وحدت آفرینی و بازداندگی دوران دفاع مقدس، گفت: دفاع دیروز، بازداندگی امروز و امنیت آفرین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع کارکنان سپاه میانه ضمن تسلیت ایام محرم، با اشاره به فرا سیدن هفته دفاع مقدس، این ایام را تبلور اتحاد و حرکت مردمی با محوریت امام راحل(ره) دانست و اظهار کرد: هرچه داریم از ۸ سال دفاع مقدس داریم.

 وی با بیان اینکه دفاع ۸ ساله ایران در برابر عراق و کشورهای استعماری و استکباری، طولانی ترین و شگفت آورترین جنگ کلاسیک قرن بیستم است، گفت: جنگ ما، جنگ بین حق و باطل و اسلام و کفر بود و عامل شروع آن، خصومت شخصی و جاه طلبی های صدام، اختلافات مرزی و ایدئولوژیکی بود و شرق و غرب حامیان این زیاده خواهی ها بودند.

 

حجت الاسلام امیرنژاد با تشریح بخش هایی از ویژگی های دفاع مقدس، دفاع مقدس را جهاد در راه خدا و عمل به تکلیف الهی عنوان کرد و افزود: برادری، همدلی، شهادت طلبی، بزرگواری و مروت در عین قدرت، معنویت، تضرع و استغاثه از مهمترین ویژگی های رزمندگان اسلام در این دوران بود که نتیجه این توکل، تضرع و استغاثه آنان، نصرت الهی بود.

 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به عربده کشی های اخیر ترامپ و بی اثر دانستن این عربده کشی ها برای ملت هوشیار ایران، اقتدار، عزت، سربلندی و امنیت را از برکات دفاع مقدس، خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود واقع شدن در محاصره مطلق ناامنی خارجی، در امنیت کامل داخلی به سر می برند و این نتیجه همان دفاع ۸ ساله است.

 

در همین راستا سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه میانه نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام سوگوای اباعبدالله الحسین(ع)، یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و دفاع مقدس را مظهر دینداری و تقوا دانست.

 

 فرمانده سپاه میانه با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت، متن پیام به این شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 ” دفاع زیباترین واژه در قاموس حماسه آفرینی های عزت آفرین اسلام است؛ دفاعی که با مقاومت و پایداری بی نظیر ایرانیان غیرتمند و انقلابی اعم از زن و مرد، پیر و جوان جلوه گر شد و معنایی عالی در فرهنگ دنیا بنا نهاد، به طوری که همه را در برابر عظمت شکوهمند انقلاب اسلامی، روح الهی حضرت امام خمینی(ره) و روحیه جهاد، مقاومت و استکبار ستیزی تربیت یافتگان مکتب عاشورایی امام(ره)، متحیر ساخت.

 

 دفاع مقدس ۸ ساله تداعی گر مقاومت تمام عیار جبهه اسلام به فرماندهی پیامبر اعظم(ص) در جنگ احزاب بود که در آن، تمام ایمان در برابر تمام کفر قرار گرفت و مقاومت تاریخ ساز و پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه، رقم خود.

 

  حال بعد از گذشت ۳۷ سال از این تهاجم یزیدیان به خاک ایران اسلامی مان، با بزرگداشت این هفته به دشمنان انقلاب چه خارجی و چه  منافقین داخلی، اعلام می داریم:

 

اینجا ایران اسلامی است؛ ایرانی که در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هبری الهی امام خامنه ای(مّدظلّه العالی) بر فتنه های گوناگون خارجی و داخلی، چیره شده و بنا به فرمان امام راحل(ره)، در حال صدور انقلاب خود به جهان هستیم.

 

امسال تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را گرامی داشته و اعلام می داریم همچنان که دفاع ما در برابر کشور متجاوز عراق، دفاعی از جنس عاشوا بود و مانند آن در مظلومیت تمام، عبویت و ولایتمداری محض شکل گرفت، دفاع ما از حرم حضرت زینب(س) نیز دفاعی عاشورایی است و مدافعان حرم، همان تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله(ع) هستند و آمده اند تا در رکاب مولایشان، فریاد استکبارستیزی و طاغوت شکنی را در سراسر جهان طنین انداز کنند.”

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت سال دفاع مقدس، موجب بازداندگی و امنیت امروز کشور شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..