تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگهی‌‌های ساختگی فروش کلیه و بچه برای فریب مردم

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197787

با گسترش مخاطبین فضای مجازی، عکس‌‌ها و فیلم‌‌های ساختگی با اهداف تفریحی و از سرِ بیکاری گرفته تا اهداف سیاسی و فضاسازی ضدفرهنگی رونق یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آناج، به برکتِ! گسترش فضای مجازی، بسیاری‌‌‌‌ها با تکان دادن لب و دهان و در آوردنِ اَدای خوانندگان و صداگذاری ترانه‌‌های خوانندگان و میکس تصویر خودشان خواننده می‌‌‌شوند و بسیاری‌‌‌ها با تقطیع فیلم‌‌‌ها و درآوردن اَدای بازگیران ، بازگیر می شوند! یک روز عکس‌‌‌هایی درست می‌‌شود و مبنای یک شایعه قرار می‌‌‌گیرد که در فلان روستای نزدیکِ تختِ جمشید، یک محل باستانی مشابه تخت جمشید در زیرزمین کشف شده است.

روز دیگر یک کلیب انتشار می‌‌یابد که دانش آموزانی از یک قومیت خاص در جنوب کشور، با لباسِ محلی کنارِ هم ایستاده‌‌اند و فیلمبردار با تلقین به آنها، از آنان می‌‌‌خواهد که بگویند به خاطر ندادن سی هزار تومان مدیر مدرسه آن‌‌‌ها را با شلاق زده و اخراج کرده است! و روزی دیگر عکس‌‌‌های رامبد جوان در حال کتک زدن و ضرب و شتم دانش آموزان پخش می‌‌شود که عکس‌‌ها همه ساختگی بودند.

گروه تروریستی داعش نیز در این میان بیکار ننشسته و مثلا عکس‌‌هایی را از یک خانه‌‌ی آتش گرفته نشان داده و می‌‌گوید که این خانه متعلق به یک مخالفِ سوریِ بشار اسد است که توسط نیروهای ایرانی آتش زده شده است، در حالی که تصویر‍ِ آتش سوزی، متعلق به آتش گرفتن یک خانه در مصر است! یا مثلا تصویر زنِ زخمیِ کشته شده‌‌ای را نشان می‌‌دهند و می‌‌گویند کار نیروهای بشار اسد و بعدا معلوم می‌‌‌شود این زن یک کرد است که در درگیری با نیروهای نظامی ترکیه کشته شده است.

اخیرا سمت و سوی امواجِ این تصاویر و تعابیر ساختگی به طرفِ آگهی‌‌‌های ساختگی فروش کلیه و قرنیه ی چشم و حتی کودک کشیده است. اینکه فقر و مشکلات اقتصادی در برخی مناطق کشور وجود دارد و شاید هم یک نفر در قِبال اهداء کلیه اش، مبلغی را دریافت بکند، دور از ذهن نیست. اما با این حجم نیاز به کلیه‌‌‌های پیوندی اصلا ضرورتی ندارد که برای فروش کلیه آگهی چاپ نموده و به در و دیوار معابر چسبانده شود که مثلا کلیه‌‌ی فروشی جوان چند ساله به قیمت فلان به فروش می‌‌رسد و یا خنده دارتر از آن، اینکه بچه شش و نیم ساله‌‌ای به فروش می‌‌رسد!

یا مثلا برای تحریک دسته‌‌ای از نظامیان عکس یک نظامی را بیندازند و کنارش بنویسند من کلیه‌‌ام را می فروشم چون با یک کلیه هم می توان به کشور خدمت کرد. باشد که کمی بیندیشیم و به دشمنان در راه رسیدن به هدف سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و کوچک نمایی دستاوردها و توفیقات جمهوری اسلامی ایران کمک نکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگهی‌‌های ساختگی فروش کلیه و بچه برای فریب مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..