تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط بسیج ادامه خط عاشوراست/ شهادت شهید حججی واقعه عاشورا را بازسازی کرد

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197606

فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: بسیجیان عاشورائی اند و خط بسیج ادامه خط عاشوراست تا بتوانند با فرهنگ عاشورایی مدافع خوبی برای نظام و انقلاب باشند همانطور که شهادت شهید حججی واقعه عاشورا را بازسازی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سفیرمشکین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم نشان از ارتباط تنگاتنگ این دو رویداد بزرگ در جامعه است.

 

وی افزود: عاشورائیان بسیجی بوده اند و بسیجیان عاشورائی اند و خط بسیج ادامه خط عاشوراست لذا مرز مشترک عاشورا و بسیج ولایت مداری و امامت است و اینکه ما آگاهانه به میدان بیاییم، مکتب ما مکتب شهادت است و این مکتب ادامه دهنده راه سرخ امام حسین (ع) است.

 

وی با بیان اینکه بسیج امتداد عاشوراست تصریح کرد: بسیج باید این شعار را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهد تا بتوانند با فرهنگ عاشورایی مدافع خوبی برای نظام و انقلاب باشند همانطور که شهادت «شهید حججی» واقعه عاشورا را برای دنیا بازسازی و دنیا را متحول ساخت.

 

فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: هفته دفاع مقدس سال جاری با شعار من انقلابی‌ام آغاز و اجرا می‌شود و بخش کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح فردا صبح همزمان با سراسر کشور در این شهرستان و در اولین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای رژه حماسی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گفت: در طول این هفته و دهه اول ماه محرم 100ها برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در سطح شهرستان و محلات مختلف برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به همایش شیرخوارگان حسینی، اجرای رژه نیروهای مسلح، زنگ مقاومت در اولین روز از بازگشایی مدارس، دیدار از خانواده‌های معظم شهداء، اجرای اردوهای جهادی و کاروان محرومیت زدایی و همچنین افتتاح عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در روستای پریخان، همایش بزرگ رزمندگان عاشورایی، برگزاری یادواره‌های شهداء، برگزاری دسته جمعی عزاداری و 10ها برنامه دیگر که در طول این هفته و این دهه برگزار می‌شود.

 

پورمند تاکید کرد: صبح امروز نیز با اجرای رژه خودرویی در خیابان اصلی شهر به استقبال این هفته خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط بسیج ادامه خط عاشوراست/ شهادت شهید حججی واقعه عاشورا را بازسازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..