تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی دکور تجسمی دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور نیر

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197626

دکور تجسمی دفاع مقدس با تلاش دانشجویان بسیجی در دانشگاه پیام نور واحد نیر برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، محمد فدائیان  رئیس دانشگاه پیام نور واحد نیر اظهار داشت: این دکور تجسمی ویژه ایام هفته دفاع مقدس با هدف شبیه‌سازی و آشنایی فضای جبهه و جنگ برای دانشجویان، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز به عزتی رسیده‌ایم به برکت خون شهدا، امام شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان بوده است، خاطرنشان کرد: ثواب ایثار و گذشت با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست؛ چراکه بالاترین درجه در این خصوص ایثار است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور واحد نیر گفت: در این نمایشگاه دکور با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت نمایش گذاشته شده‌است.

 

وی افزود: آثار این نمایشگاه محصول کارگاه تجسمی بسیج دانشجویی واحد نیر اجراشده است و علاقمندان برای بازدید می‌توانند از ساعت 9 تا 13 در محل دانشگاه پیام نور نیر حضور یابند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی دکور تجسمی دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..