تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات میت 10 لایت هواوی با نمایشگر کشیده و چهار دوربین فاش شد

گزارش جدیدی در رابطه با نسخه‌ی «لایت» فبلت میت ۱۰ هواوی منتشر شده است که بر اساس آن، گوشی یادشده با چهار دوربین و نمایشگر بدون حاشیه معرفی می‌شود.

شرکت هواوی در کمتر از یک ماه دیگر، سری رده‌بالای میت ۱۰ را معرفی خواهد کرد؛ این سازنده‌ی چینی، در نظر دارد میت ۱۰ را در سه مدل مختلف «پرو»، «استاندارد» و «لایت» عرضه کند. اطلاعات مختلفی از گوشی‌های سری میت ۱۰ طی چند هفته‌ی گذشته منتشر شده و وب‌سایت VentureBeat، به‌تازگی مشخصات ارزان‌قیمت‌ترین مدل از این خانواده را فاش کرده است. پیش از پرداختن به مشخصات‌ فنی این مدل، باید اشاره کرد که میت ۱۰ لایت با اسم‌ رمز Rhone توسعه می‌یابد.

مقاله‌های مرتبط:

با وجود آنکه قیمت میت ۱۰ لایت پایین‌تر از میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو خواهد بود؛ اما این گوشی به هیچ عنوان محصولی پایین‌رده و ارزان‌قیمت نیست. میت ۱۰ لایت از نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود میت ۱۰ لایت طراحی کشیده‌ای داشته باشد. نمایشگر میت ۱۰ لایت را بدنه‌ای فلزی و یکپارچه فرا خواهد گرفت.

نسبت نمایشگر به بدنه‌ در گوشی میت ۱۰ لایت، به ۸۳ درصد می‌رسد که تقریباً معادل پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ است. نسخه‌ی لایت از فبلت پرچم‌دار جدید هواوی از پنلی ۵.۵ اینچی با رزولوشن +FHD یا به‌طور دقیق‌تر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. برای مقایسه، گفته می‌شود شرکت هواوی از یک نمایشگر مشابه ۵.۹ اینچی با رزولوشن Full HD (یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) در فبلت میت ۱۰ استفاده خواهد کرد؛ نسخه استاندارد میت ۱۰ با اسم‌ رمز Alps آماده ورود به بازار می‌شود.

جدا از اینکه میت ۱۰ لایت اولین گوشی هواوی است که از نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‌کند، این مدل به‌عنوان نخستین گوشی هواوی محسوب خواهد شد که با چهار دوربین همراه شده است. میت ۱۰ لایت در بازار چین، با نام Maimang 6 معرفی خواهد شد. 

میت ۱۰ لایت

تصویر فاش شده از نسخه واقعی میت ۱۰ لایت / هواوی Maimang 6

شرکت هواوی از دو حسگر برای دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده کرده است؛ حسگر ۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۲ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای گرفته و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگری در پنل پشتی گوشی استفاده شده است. دوربین سلفی می‌تواند تصاویری با افکت بوکه از دو نفر ثبت کند.

قلب تپنده‌ی میت ۱۰ لایت، تراشه‌ی هشت هسته‌ای کرین ۵۶۹ هواوی است که هسته‌های پردازشی آن روی فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. میت ۱۰ لایت همچنین با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم ارائه می‌شود و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برای تأمین انرژی مورد نیاز پردازنده و نمایشگر، شرکت هواوی از باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت در میت ۱۰ لایت استفاده کرده است.

نسخه‌ی «لایت» پرچم‌دار جدید هواوی با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین، در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) به‌صورت رسمی در شهر مونیخ معرفی خواهد شد. شرکت هواوی روی میت ۱۰ لایت، سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو نصب کرده است که با پوسته‌ی EMUI 5.1 هواوی شخصی‌سازی می‌شود. میت ۱۰ لایت با یک ماه تأخیر پس از معرفی رسمی، در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی به فروش خواهد رسید و شرکت هواوی، برچسب قیمتی ۳۷۹ یورو (معادل ۴۵۵ دلار)  برای آن در نظر گرفته است.

مدتی پیش قیمت نسخه‌ی «استاندارد» میت ۱۰ و مدل پرو این گوشی فاش شده بود. بر اساس اطلاعاتی که به‌ دست آمده است، نسخه‌ی پایه‌ی میت ۱۰ با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه خواهد شد و میت ۱۰ پرو با قیمت ۸۳۵ دلار راهی بازار خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین مدل میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو، به ترتیب ۸۵۰ دلار و ۱۱۳۸ دلار قیمت دارد. البته میت ۱۰ پرو مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی در مقایسه با میت ۱۰ استاندارد دارد و گفته می‌شود نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در نسخه «پرو» بیشتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات میت 10 لایت هواوی با نمایشگر کشیده و چهار دوربین فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..