تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت خاطرات سرداران جنگ با اجرای بازیگر زن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» که با اجرای افسانه بایگان به عنوان مجری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، روايتگر قصه سرداران جنگ است.

آخرین کتابی که مورد تحسین رهبر انقلاب واقع شده، کتاب «عباس دست‌طلا» است که خاطرات حاج عباس‌علی باقری، تعمیرکار جبهه‌ها در سال‌های دفاع مقدس است.

عباسعلی باقری همراه با فرمانده‌اش غلامعلی آبدهنده، مهمان نخستین قسمت از فصل دوم «هزار داستان» خواهد شد.

فصل دوم این برنامه همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه پردازی مریم نوابی‌نژاد، هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مشاور کارگردان در این مجموعه، سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت خاطرات سرداران جنگ با اجرای بازیگر زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..