تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار سخت جادوگر برابر آقا معلم/ پارس جنوبی در اندیشه تثبیت صدرنشینی

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار روز جمعه به پایان می رسد و در یکی از حساس ترین بازی ها تراکتورسازی به مصاف پدیده می رود.

تراکتورسازی-پدیده مشهد/ ورزشگاه  یادگار امام تبریز ساعت 17:45

تیم تراکتورسازی هفته گذشته در دقایق پایانی بازی با سیاه جامگان توانست از شکست رهایی یابد و یک تساوی با ارزش کسب کند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و جایگاه شان را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

سینا عشوری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش از روز دوشنبه در تمرینات حاضر شد و یک جلسه تمرین سبک را زیر نظر پزشک تیم پشت سر گذاشت اما به نظر نمی رسد این بازیکن در بازی با پدیده تیمش را همراهی کند.

محمد ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی هم که در بازی با سیاه جامگان مصدوم شد و کادر پزشکی تمام تلاش خود را می کند تا این بازیکن را آماده دیدار با پدیده کند.

شهرام گودرزی با رهایی از بند مصدومیت به بازی با پدیده می رسد. محمد نوری هم دقایقی برابر سیاه جامگان بازی کرد اما هنوز مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده است.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال دارد و با 11 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم پدیده هفته گذشته برد پرگلی برابر نارنجی پوشان سایپا کسب کرده است و امیدوار است روند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه بدهد اما کار سختی در تبریز پیش رو دارد.

حمید حاج ملک، محمد جواد مداح، علی اکبر نوری و سعاد وفاپیشه تیم داوری این بازی هستند. فریدون اصفهانیان هم ناظر بازی است.

صنعت نفت آبادان-فولاد خوزستان/ ورزشگاه تختی آبادان ساعت 19

دربی جنوب میان صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان روز جمعه برگزار می شود.

شاگردان کمالوند هفته گذشته با دو گل مغلوب سپیدرود رشت شدند، براین اساس آنها به سه امتیاز دربی جنوب نیاز مبرم دارند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته با برتری برابر سپاهان توانست جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد و با 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرد.

هر دو تیم به برد این بازی نیاز دارند و همین موضوع به جذابیت دربی جنوب می افزاید.

مهدی سید علی، سعید علی نژادیان، حسن انتظاری و شاهو اصلانی تیم داوری این بازی هستند. حیدر شکور هم ناظر این بازی است.

سایپا- پارس جنوبی جم/ ورزشگاه پاس قوامین ساعت 18:30

نارنجی پوشان سایپا روز جمعه به مصاف پدیده لیگ برتر فوتبال می روند.

شاگردان دایی هفته گذشته شکست سنگینی را برابر پدیده متحمل شدند. براین اساس آنها برای جبران شکست هفته قبل به زمین مسابقه می روند اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارند.

در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و آبی پوشان پایتخت را در خانه شکست داد.

شاگردان تارتار تاکنون نتایج دور از انتظاری کسب کردند و با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. آنها قصد دارند روند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه بدهند اما کار سختی در ورزشگاه دستگردی پیش رو دارند.

حسین زرگر، علی دودانگه، یعقوب حجتی و حسین زمانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و مسعود عنایت هم ناظر بازی است.

پیکان- نفت طلاییه/ ورزشگاه شهدای قدس ساعت 18:30

شاگردان جلالی هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و در ورزشگاه آزادی توانستند با یک گل از سد سرخپوشان پایتخت عبور کنند. آنها با برد شیرینی که مقابل پرسپولیس بدست آوردند با روحیه بالا به مصاف شاگردان علی کریمی می روند.

تیم پیکان با برد برابر پرسپولیس جایگاه  خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید و با 8 امتیاز در رتبه 8 قرار گرفت.

در آن سوی میدان، تیم نفت طلاییه تهران در نخستین تجربه مربیگری علی کریمی در ورزشگاه اختصاصی اش برابر گسترش فولاد متوقف شد.

شاگردان علی کریمی با 6 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارند و برای ارتقای جایگاه خود به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند اما کار سختی برابر پیکان پیش رو دارند.

مهدی مرجان زاده، یعقوب سخندان، داریوش صابر مطلق و احمد موسوی تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار سخت جادوگر برابر آقا معلم/ پارس جنوبی در اندیشه تثبیت صدرنشینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..