تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن تیم شهید چمران : با تمام توان به مصاف رقیبانمان می رویم

///پنج شنبه 30 / 6 کارشود ///بازیکن تیم شهید چمران : با تمام توان به مصاف رقیبانمان می رویمسمیرا علی رمایی بازیکن تیم هندبال شهید چمران لارستان که به تازگی به این تیم پیوسته است در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد نحوه آماده سازی این تیم گفت: بیش از 2 ماه است که روزی دو نوبت تمرین می کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم  همچنین در این مدت چند بازی دوستانه هم برگزار کرده ایم تا به شرایط خوبی برای حضور در مسابقات دست پیدا کنیم.

او در ادامه  و درباره دریافت دستمزدش از باشگاه شهید چمران لارستان گفت : خوشبختانه مدیریت باشگاه همواره از جهت مالی و روحی تیم را تقویت کرده است و ما را تنها نگذاشته است به همین دلیل مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط خوبی وجود دارد .

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در مورد حریفان آسیایی عنوان کرد : نمایندگان ازبکستان و قزاقستان تیم های قدرتمندی هستند و حتی موفق شده اند تیم ملی کشورمان را هم شکست دهند با این حال با تمام توان تلاش می کنیم که مقال حریفانمان بازی کنیم و به رتبه خودمان در آسیا ارتقا ببخشیم .

انتهای پیام /

اظهارات بازیکن تیم ملی هندبال بانوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن تیم شهید چمران : با تمام توان به مصاف رقیبانمان می رویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..