تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار بازماندگان از تحصیل در کشور شناور است

کوچکی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمار بازماندگان از تحصیل در کشور شناور استجبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد تمهیدات لازم برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل عنوان کرد: تعداد این افراد شناور بوده و به راحتی قابل شناسایی نیست، چراکه در زمان‌های مختلف آمار تغییر می‌کند.

وی افزود: ردیف بودجه‌ای برای بازماندگان از تحصیل در نظر گرفته شده تا آموزش و پرورش برای افراد بازمانده از تحصیل تمهیدات لازم را بیاندیشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا پوشش تحصیلی در کشور به 100درصد برسد تا مجلس همواره برای دستیابی به این هدف تلاش کند البته اکنون بیش از 96 درصد پوشش تحصیلی در کشور وجود دارد.

کوچکی‌نژاد عنوان کرد:‌ از عواملی که باعث شده برخی افراد از تحصیل باز بمانند می‌توان به مواردی همچون تحصیل در  مناطق صعب‌العبور  اشاره کرد البته عوامل متعدد دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هنوز آماری از تعداد بازماندگان از تحصیل برای امسال ارائه نداده است، گفت: ‌در اولین جلسه‌ای که در مجلس برگزار شود از وزیر دعوت می‌شود تا گزارشی مبنی بر شرایط سال تحصیلی همچنین آمار بازماندگان از تحصیل اعلام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:‌ در تلاش هستیم تا میزان بازماندگان از تحصیل تا حد زیادی کاهش یابد و اگر شرایط نشان دهد که مشکلات زیادی برای پوشش تحصیلی وجود دارد برای رفع آن به دولت کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

آمار بازماندگان از تحصیل در کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار بازماندگان از تحصیل در کشور شناور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..