تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۰۳ هزار کلاس اولی در تهران/ تراکم کلاس‌های درس بین ۳۰ تا ۳۳ نفر

بیش از 103 هزار کلاس اولی در تهران داریم/ تراکم کلاس های درس بین 30 تا 33 نفربه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نادر جهان آرای معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه جشن شکوفه ها در خصوص تعداد دانش آموزان ابتدایی شهر تهران گفت: 103 هزار و 300 نفر تا امروز صبح در سامانه سناد ثبت نام شده و احتمال می دهیم که تعداد دانش آموزان با احتساب اتباع تا 104 هزار نفر افزایش می یابد.

وی در مورد روند سنجش سلامت نوآموزان با اشاره به اینکه هنوز تعداد دانش آموزان ارجاعی به مدارس استثنایی مشخص نشده است، افزود: تمام دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه سناد سنجش سلامت شده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تهران در مورد توزیع دانش آموزان کلاس اولی در مدارس تصریح کرد: به طور کلی یک هزار و 500  مدرسه دولتی و بیش از 400 غیردولتی در شهر تهران داریم و امسال حدود ۸۰ درصد در مدارس دولتی ثبت نام کرده اند.

جهان آرای با اشاره به اینکه تعداد نوآموزان پیش دبستانی امسال حدود ۵۰هزار نفر پیش بینی شده است، عنوان کرد: تا سال گذشته تعداد نوآموزان 35 هزار نفر بود که با توجه به تلاش های انجام شده امیدوارم در حوزه پوشش پیش دبستانی رشد داشته باشیم.

کلاس بدون معلم نداریم

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه امسال کلاس بدون معلم در مقطع ابتدایی نداریم، گفت: نهایت تلاش را داشتیم تا از مسیرهای مختلف برای تامین نیروی انسانی را انجام دهیم که از جمله این مسیرها جذب نیرو از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان همچنین انتقالی استانی به تهران است.

جهان آرای افزود: معلمانی که از طریق رشته های دانشگاه فرهنگیان جذب شده اند نیاز به دوره آموزشی ندارند اما در نیروهای انتقالی 2 دسته معلم شامل آموزگاران و دبیران وجود دارند که برای دبیران دوره های ضمن خدمت در حال برگزاری است.

وی به تراکم کلاس های درس نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به تراکم دانش آموزان و فضای موجود سرانه بین ۳۰تا ۳۳نفر در نظر گرفته شده که البته در مناطق مختلف متفاوت است و در مواردی کلاس های ۳۶نفره تشکیل می شود البته سال گذشته مدرسه ۲نفره در روستاهای لواسان داشتیم و امسال نیز مدرسه ۱۰نفره در منطقه یک و پنج تهران داریم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تهران یادآور شد: با توجه به ۶ پایه بودن ابتدایی مدارسی که دانش آموزان بیشتر از 250 نفر دارند به۲ دوره اول و دوم تقسیم می شوند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۰۳ هزار کلاس اولی در تهران/ تراکم کلاس‌های درس بین ۳۰ تا ۳۳ نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..