تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از ساخت «به وقت شام» حاتمی کیا/ ایفای نقش بازیگران خارجی با زبان فارسی

جزئیات جدید از ساخت «به وقت شام» حاتمی کیا/ ایفای نقش بازیگران خارجی به زبان فارسیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «به وقت شام» که از اوایل خرداد امسال آغاز شده بود، پس جلسه‌های متعدد سه شنبه شب در لوکیشن‌های شهر تهران به پایان رسید.

این اولین فیلمی است که تعداد بازیگران خارجی آن بیشتر از بازیگران داخلی بوده و همه به زبان اصلی فارسی صحبت میکنند.

همچنین مراحل فنی این اثر همزمان با فیلمبرداری پیش رفته است.

فیلم سینمایی «به وقت شام» به گفته محمد خزاعی اثری با پروداکشن سنگین است که در صورت آماده شدن نسخه نهایی و دلخواه سازندگان آن در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت وگرنه کیفیت که مهمترین اصل به حساب می آید را فدای مقوله ای دیگری نخواهند کرد.

شایان ذکر است؛ بخش‌هایی از فیلم حاتمی کیا در دکورهای ساخته شده در شهرک دفاع مقدس و صحنه‌هایی مربوط به باند فرودگاه بود که فیلمبرداری شد.

«به وقت شام» یکی از آثار مهم با موضوع داعش است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و تدوینش توسط مهرداد خوشبخت انجام می شود.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌هستند و جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

محمد خزاعی پیش از این فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل گیری تکفیری‌ها را تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید.

«به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست این فیلم که تنها دو بازیگر مرد ایرانی در آن حضور دارند؛ یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۹۶ است و به نظر می آید جز مهمترین آثار این سازمان در سال جاری است.

انتهای پیام/

مهمترین تولید سازمان اوج فیلم حاتمی کیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از ساخت «به وقت شام» حاتمی کیا/ ایفای نقش بازیگران خارجی با زبان فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..