تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل سنتر iOS 11، وای‌فای و بلوتوث را به طور کامل خاموش نمی‌کند!

کنترل سنتر iOS 11 وای فای و بلوتوث را به طور کامل خاموش نمی‌کند!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر آیفون خود را به آی او اس 11 به روز کرده باشید حتما تغییرات کنترل سنتر را مشاهده کرده‌اید. شاید با دیدن علائم وای‌فای و یا بلوتوث فکر می‌کنید که با لمس کردن می‌توانید آنها را خاموش یا روشن کنید اما طبق گزارش سایت "Motherboard" لمس این دکمه ها آنها را به طور کامل خاموش نمی‌کند و تنها ارتباط گوشی شما را با دستگاه‌های متصل به آن، قطع می‌کند.

البته شرکت اپل در مورد شیوه عملکرد دکمه‌های بخش کنترل سنتر در صفحه پشتیبانی،  توضیحاتی داده است اما بسیاری از کاربران با مطالعه آن گیج می شوند. علت خاموش نشدن کامل بلوتوث و وای‌فای این است که اگر شما این دو را به وسیله کنترل سنتر خاموش کردید، آیفون شما همچنان قادر به اتصال با AirDrop، AirPlay ، Location Services، Apple'Pencil، اپل واچ و همچنین قابلیت‌های Handoff و Instant Hotspot باشد. به این معنا که اگر شما از اپل واچ استفاده می‌کنید، با خاموش کردن بلوتوث در کنترل سنتر، اتصال بین گوشی و ساعت هوشمند شما برقرار است.

اگر می خواهید وای‌فای و بلوتوث را به طور واقعی خاموش کنید، تنها باید از طریق رفتن به Settings  این کار را انجام دهید.

انتهای پیام/

مشکل بزرگ در کنترل سنتر آی او اس 11



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل سنتر iOS 11، وای‌فای و بلوتوث را به طور کامل خاموش نمی‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..