تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب + تصاویر

دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تصاویری از دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان با ایشان  را منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به جایگاه بی نظیر و استثنایی این مجلس در نظام اسلامی، وظیفه‌ای مهم را از مجلس خبرگان درخواست کردند و گفتند: این مجلس باید با تشکیل یک هیأت اندیشه ورز که دارای نگاه کلان و راهبردی و عمیق باشد، به بررسی چگونگی حرکت انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته به سمت اهداف اصلی خود و پیشرفتها، توقف‌ها و احیاناً پسرفت‌ها در این مسیر بپردازد و براساس جمع بندی خود از دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری کند.

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب نوشت:

"رئیس و‌اعضای مجلس خبرگان رهبری ساعتی پیش با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ۹۶/۶/۳۰"

 دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب+تصاویر

دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب+تصاویر 

دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب+تصاویر 

دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب+تصاویر

انتهای پیام/

اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم  انقلاب دیدار کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..