تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوهو، غمگین ترین گربه دنیا

۶۰۲۹۵۲

۱۰۴۰  بازدید

همه گربه‌ها از زندگی راحتی که دارند خوشحال نیستند. درحقیقت برخی گربه‌ها کاملا بدبخت هستند، مثل لوهو که احتمالا یکی از غمگین‌ترین گربه‌های دنیاست.

برترین ها: گربه‌ها زندگی بسیار خوبی دارند. آن‌ها همه روز می‌خوابند، هر وقت بخواهند نوازششان می‌کنند، غذای رایگان می‌خورند و محبور نیستند اجاره خانه بدهند. اما همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید همه گربه‌ها از زندگی راحتی که دارند خوشحال نیستند. درحقیقت برخی گربه‌ها کاملا بدبخت هستند، مثل لوهو که احتمالا یکی از غمگین‌ترین گربه‌های دنیاست.

لوهو با خواهران و برادرهایش در پکن زندگی می‌کنند، گرچه همه آن‌ها والدین مشترکی دارند و در یک خانه زندگی می‌کنند، اما فقط لوهو غمگین و افسرده است و با این چهره غمگین و دوست داشتنی خود طرفداران زیادی در اینستاگرام پیدا کرده است.

لوهو، غمگین ترین گربه دنیا  لوهو، غمگین ترین گربه دنیا  لوهو، غمگین ترین گربه دنیا  لوهو، غمگین ترین گربه دنیا  لوهو، غمگین ترین گربه دنیا  لوهو، غمگین ترین گربه دنیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوهو، غمگین ترین گربه دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..