تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاسوس طالبان در ولسوالی ناهور بازداشت شد

جاسوس طالبان در ولسوالی ناهور بازداشت شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رضا یوسفی ؛ منشی شورای ولایتی غزنی، می گوید: بیشترین افراد نفوذی و خائنین در صفوف پولیس در ولسوالی های امن غزنی چون جغتو، مالستان، جاغوری و ناهور حضور دارند.

آقای یوسفی قتل دو فرمانده پولیس ولسوالی جغتو را کار همین افراد نفوذی خواند و خواهان شناسایی و بازداشت این افراد شد.

همچنان آقای یوسفی تاکید کرد: یک پولیس که کارش جاسوسی برای طالبان بود ، چند روز قبل در ولسوالی ناهور شناسایی و بازداشت گردیده است.

اما جنرال زمان ؛ فرمانده پولیس غزنی موجودیت افراد نفوذی در میان صفوف پلیس در غزنی را رد کرده ، گفت: اگر به طور انگشت شمار هم افراد نفوذی در میان صفوف پولیس غزنی وجود داشته باشد ، شناسایی و بازداشت می شوند.

آوا نوشت: فرمانده پولیس غزنی در حالی موجودیت افراد نفوذی در میان صفوف پولیس را انکار می کند که چند روز قبل خودش از بازداشت سه فرد نفوذی خبر داده بود که قصد مسموم کردن سربازان را داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاسوس طالبان در ولسوالی ناهور بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..