تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در جنگل‌های مراوه تپه مهار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ فرماندار مراوه تپه گفت: با تلاش گسترده مردم، بسیجیان، انتظامی، راهداری مراوه تپه و گنبدکاووس، نیرو‌های منابع طبیعی مراوه تپه و شهرستان‌های کلاله، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، رامیان و دستگاه‌های اجرایی مدیریت بحران شهرستان، آتش کاملا در حدود ساعت ۴ بامداد مهارشد.

تاجی ادامه داد: پاکسازی منطقه جنگلی و اطفا کننده‌های سوخته و بقایای آتش در حال انجام است.

وی افزود: براثر آتش سوزی دیروز و دیشب در جنگل‌های ارتفاعات پالچقلی بخش گلیداغ مراوه ۵۰ هکتار از درخت‌های چندین ساله سوزنی برگ، تلوزار و بوته زار از بین رفت.


انتهای پیام/م

مهار آتش در جنگلهای مراوه تپه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در جنگل‌های مراوه تپه مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..