تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از فرهاد قائمی والیبالیست گلستانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امروز ساعت ۱۳:۳۰ در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از فرهاد قائمی والیبالیست گلستانی استقبال می‌شود.


فرهاد قائمی اهل شهرستان گنبدکاووس از ملی پوشان برتر والیبال ایران است که با بازی درخشان خود در تیم ملی والیبال توانست در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۷ با ۴۴ امتیاز اسپک، ۸ امتیاز در دفاع و ۶ امتیاز سرویس به صورت مستقیم برای ایران امتیاز کسب کند.


فرهاد قائمی با درخشش در تیم هاوش گنبد برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و با درخشش خود در مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن توانست در مسابقات بعدی و مقدماتی لیگ جهانی در ترکیب اصلی تیم ملی باقی ماند.


فرهاد قائمی دلیل موفقیت خود را داشتن هدف و تمرینات منظم وهمچنین مشاور خوب میداند.


انتهای پیام/ح

استقبال از فرهاد قائمی در گنبدکاووس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از فرهاد قائمی والیبالیست گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..