تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشکسوتان دفاع مقدس را فراموش نکنید/ در امور سیاسی باید امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد

ساعت: 09:44 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197355

حجت الاسلام آل‌‌هاشم در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان‌‌شرقی؛

امام جمعه‌‌ی تبریز از پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان طلایه‌‌داران عرصه مقاومت یاد کرد و خواستار توجه به آنان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی آل‌هاشم عصر دیروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان‌شرقی برگزار شد با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس در استمرار حادثه کربلا تکرار شده است، اظهار داشت: شاید عده‌ای برگزار همایشات ویژه برای شهدا را بد بدانند، اما این ایثارگری‌ها قابل تکرار است و اگر تکرار نشود فراموش خواهد شد.

وی افزود: دشمن فکر نمی‌کرد که انقلاب با این سرعت به پیروزی برسد و وقتی که انقلاب پیروز شد، توطئه شروع گردید و 19 ماه تلاش کرد تا این نظام را از پای در آورد که به فضل خدا پیروز نشد، بعد از اینکه در 19 ماه موفق به شکست نظام جمهوری اسلامی ایران نشد، جنگ را تحمیل کرد و در ذهن خود تصرف استان حساسی چون خوزستان را پرورش می‌داد که این‌کار نیز با حمایت تسلیحاتی آلمان، هواپیماهای فرانسه، پشتیبانی مالی اعراب منطقه و حمایت همه‌جانبه آمریکا صورت می‌گرفت و این شهدا و ایثارگران بودند که مانع از تحقق اهداف دشمن شدند و امروز نیاز است یاد و خاطره‌ی آنها تکرار شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به خون‌های ریخته شده در دوران دفاع مقدس و امروز در حمایت از جبهه مقاومت و حریم آل‌الله، خاطرنشان ساخت: امروز هر حرکتی که باعث تضعیف نظام شود، خیانت به خون شهداست و این وحدت و همدلی است که می‌تواند مانع از پایمال شدن این خون‌ها باشد.

وی متذکر شد: امروز رمز پیروزی ما هم وحدت و هم اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری است که اگر بخواهیم این دو ویژگی را رعایت کنیم، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ توطئه‌ای را نمی‌توانند در خصوص جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به نزدیک شدن به دهه امر به معروف و نهی از منکر، اذعان داشت: بعضی‌ها بر این باورند که وقتی صحبت از امر به معروف می‌شود، تنها موضوع نماز، حجاب و ... نیست، چراکه آنها وظیفه است، امروز تقویت کسانی که از مدافعین حرم هستند، امربه‌معروف است.

وی بیان کرد: تکیه نکردن به ابرقدرت‌ها و ستمگران، انهدام مراکز توطئه، آمادگی در عالی‌ترین حد ممکن، برائت از مشرکین، جلوگیری از منکرات و هدایت به راه راست و آگاهی از توطئه‌های دشمن همه از اصول امربه‌معروف و نهی از منکر است، حتی در امور سیاسی نیز باید امربه‌معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به اقتدار مقام معظم رهبری در دنیا، تصریح کرد: امروز این اقتدار به‌واسطه رهبری هوشمندانه و فرماندهی مقتدر و مدیری چون مقام معظم رهبری است، بینش مقام معظم رهبری بسیار بالا بوده و بنده بارها در حضور در جلسات ایشان این مورد را احساس کردم.

وی عنوان کرد: بحث هوا و فضا با شهادت تهرانی مقدم‌ها صورت گرفت، اما مدیریت اصلی آن، توسط رهبری است، امروز مرزبانی به خوبی می‌داند که این عزت و اقتدار به خاطر مدیریت مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در پایان با اشاره به‌ ضرورت هماهنگی با پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس را فراموش نکنید، فراموش نکردن تنها با لوح دادن نیست، با آنها مأنوس باشید؛ چراکه تجلیل از پیشکسوتان، تجلیل از شاغلین است، مخصوصاً خانواده جانبازان و ایثارگران و شهدا.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشکسوتان دفاع مقدس را فراموش نکنید/ در امور سیاسی باید امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..