تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی برای تبیین فرهنگ عاشورایی است

تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی برای تبیین فرهنگ عاشورایی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ علی مهاجر شامگاه چهارشنبه در حاشیه اجتماع بزرگ رهروان حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ورود و آغاز هر کاری به هر چیزی شرایطی مورد نیاز است و در آستانه ماه محرم هم باید خود را برای ورود به این ماه مهیا می‌کردیم که این مراسم آغاز راه این ماه بود.

وی تاکید کرد: استفاده از فرصت ماه محرم مردم شهر گرگان با روضه و برافرشتن پرچم عزا وارد این عرصه شدند و خود را آماده کردند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان تصریح کرد: ما برای اعتلای دین و ماندگاری انقلاب در کنار مردم قرار داریم و آماده‌ایم در هر عرصه‌ای در کنار مردم باشیم و سرباز کنیم سینه سپر می‌کنیم و آستین بالا می‌زنیم.

مهاجر افزود: مردم ما مردم خوبی هستند و آمادگی کارهای فرهنگی را دارند اما باید زمینه را فراهم کنیم و در این مسیر کارهای فرهنگی و یا اردوی جهادی را داریم تا زمینه شور و شعور را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مراسم سیاه‌پوش کردند و برافرشتن پرچم عزای حسینی بود اما برنامه‌های زیادی باید در ماه محرم برنامه‌ریزی و انجام شود و مردم مانند رزمندگان در بستر جنگ نرم با دشمنان قرارداشته باشند.

فرمانده سپاه گرگان تاکید کرد: تقاضای ما از مردم و هیئت‌های مذهبی با توجه به توام شدن محرم با هفته دفاع مقدس این است که به صورتی برنامه‌ها را پیش ببریم که مدافع حریم باشیم که زمینه مدافع حرم بودن همین است.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ رهروان حسینی در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی برای تبیین فرهنگ عاشورایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..