تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبان ماه؛ زمان برگزاری مجدد آزمون‌های توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران مطرح کرد؛

آبان ماه؛ زمان برگزاری آزمون‌های مجدد توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزیز آشنا معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در بازدید از محل برگزاری آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در مورد وضعیت برگزاری این آزمون گفت: جلسات مشترکی بین جهاد دانشگاهی و نهضت سوادآموزی برگزار شد تا مربیان نهضت که اکنون کار آموزش انجام می دهند با برگزاری دوره هایی بازآموزی شوند.

وی افزود: با توجه به پراکندگی نیروها از سیستم آموزش غیرحضوری استفاده شد و آزمون الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت؛ از ۱۵بهمن ۹۵ در جلسه مشترک بین جهاد دانشگاهی و نهضت سوادآموزی آغاز این طرح اعلام شده است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اشاره به اینکه برای هر یک از افراد حسابی مجازی در نظر گرفته شده است، گفت: دروس عمومی و تخصصی هرکدام با ۹ درس و ۱۲۰ ساعت آموزش وجود دارد و افراد با ثبت نام از آموزش مجازی بهره گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام آنلاین تذکراتی در مورد آزمون می دهد و سپس  امکان ثبت نام و وارد شدن اطلاعات وجود دارد، گفت،: براساس کد ملی هایی که نهضت اعلام کرده است ثبت نام آغاز و تا سال ۹۶ تمدید شد البته در سال۹۵ از ۱۵ بهمن تا ۲۹ اسفند ۵۲ هزار و ۷۴۹ مربی در سیستم ثبت شدند و کد ورود به سیستم دریافت کردند.

آشنا تصریح کرد : امسال ثبت نام ۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر انجام شد و ۷۰ هزار نفر در مجموع ثبت نام کردند که از فروردین  امسال تا شهریور زمان برای درس خواندن داشتند.

برگزاری آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در ۱۸۰ شهرستان

وی افزود : برای ۱۸ درس بیش از ۴۰۰ فیلم برای نمایش تولید شده است؛ ۲نوبت آزمون خودآزمایی برای دروس عمومی و تخصصی برگزار شد و ۱۰هزار نفر آزمون آزمایشی دادند؛ اکنون نیز از۲۵ شهریور آزمون ها آغاز شده است و ۲۵ هزار نفر آزمون دادند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران بیان کرد: آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در ۱۸۰ شهرستان برگزار می شود؛ این آزمون بزرگ ترین آزمون آنلاین محسوب می شود، همچنین ربات تلگرامی هر ۱۵ دقیقه یک بار آماری از تعداد مرکز آزمون ارائه می دهد.

وی یا اشاره به اینکه نمره قبولی ۶۰ از ۱۰۰ است و زمانی ۱۰۰ دقیقه برای برگزاری آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نتایج اول آبان اعلام می شود؛  البته دوباره آزمونی برای افرادی که قبول نشده اند در آبان امسال برگزار می‌شود و آنالیز آماری به نهضت می دهیم که چه افرادی چه وضعیتی داشته اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبان ماه؛ زمان برگزاری مجدد آزمون‌های توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..