تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین پیام رامبد به طرفداران خندوانه +عکس

آخرین پیام رامبد به طرفداران خندوانه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پرمخاطب خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان طنزپرداز خوب کشورمان، هر شب به جز جمعه‌ و شنبه از شبکه نسیم پخش می شد. خندوانه در دو دوره مجزا ضبط و پخش شد و سری سوم آن نیز دیشب با حضور نگار جواهریان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و همسر رامبد جوان، به پایان رسید.

پس از اجرای آخرین قسمت برنامه طنز خندوانه از شبکه نسیم، رامبد جوان با انتشار پستی در صفحه ابنستاگرامش متنی را برای کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشت. رامبد نوشت"سلام و شب به خير.
باز هم خندوانه تموم شد.
به زودى برنمى گرديم ولى همچنان روزى كه برگرديم پرانرژى و باانگيزه خواهيم بود.
اونايى كه فحش مى دن اميدوارم بهانه هاشون رو پيدا كنن و بتونن ادامه بدن.
سلامت باشيد و همواره سعى كنيد شاد باشيد و ديگران رو شاد كنيد."

آخرین پیام رامبد به طرفداران خندوانه +عکس

انتهای پیام/

آخرین پیام رامبد به طرفداران خندوانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین پیام رامبد به طرفداران خندوانه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..