تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری: منصوريان فرزند استقلال است

افتخاری: منصوريان فرزند استقلال استبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مديرعامل باشگاه استقلال در همين خصوص به سايت رسمى باشگاه گفت: امروز سخت ترين تصميم دوران مديريتى ام راگرفته و عليرغم ميل باطنى با استعفاى  منصوريان موافقت نمودم.  منصوريان زحمات
زيادى براى تيم استقلال كشيد، كسب مقام نايب قهرمانى، پيروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا از افتخارات عليرضا منصوريان درفصل گذشته بود. او فرزند استقلال است و در خانواده استقلالباقى خواهد ماند. وظيفه خود ميدانم از زحمات منصوريان تشكر نمايم و از بردبارى و حمايت خانواده محترم منصوريان درروزهاى سخت تشكر و قدردانى می كنم.

افتخاری ادامه داد: اما سخنى باهواداران عزيز؛ فوتبال آنقدر ارزش نداردكه به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهين شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزيز است اما هرگز دين مبين اسلام اجازه نداده كه بخاطر ورزش به كسى توهين شود. هواداران عزيز در روزهاى سخت ازخود خويشتن دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ كنند. استقلال داراى هواداران فهيم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراين حرمت وشأن افراد بايد حفظ و رعايت شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل استقلال در مورد استعفای منصوریان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری: منصوريان فرزند استقلال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..