تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل و نحوه درگذشت بزرگان فوتبال ایران

مرگ غیر باور در مستطیل سبزبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرگی كه در دسته مرگ ورزشی هاست اختصاص به رشته خاصی ندارد به طوری که برخی از اين مرگ ها طبيعی و برخی ديگر نيز بر اثر حادثه رخ داده است كه از نزديكترين آن ها تا دورترين نسبت به زمان وقوع آن را پيگيری می كنيم.

در مرداد  سال 90، بابک معصومی که از مدت ها قبل با سرطان خون و شیمی درمانی دست و پنجه نرم می کرد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

متاسفانه  مرگ فوتبالیست ها در زمین مسابقات به ایران هم رسید. در جریان یکی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال مازندران در سال 92 بین تیم های خزرمحمود آباد و دریای بابل، ایمان عزیزنیا بازیکن جوان تیم میهمان دچار وخامت حال شد و بلافاصله به بیمارستان  محمودآباد انتقال یافت اما تلاش های 40 دقیقه ای پزشکان برای بهبود حال او به نتیجه ای نرسید و عزیزنیا به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.

در ساعات ابتدایی نهمین روز از پاییز 94 خبر شوک آور درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس مردم ایران را در بهت فرو برد. نوروزی که تا قبل از آن اتفاق تلخ دوران آسیب دیدگی را پشت سر می گذاشت به دلیل مشکل قلبی و عروقی به کما رفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. با وجود گذشت 2 سال ازمرگ او، هنوز هم هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 هر بازی یاد نوروزی را گرامی می دارند.

ناصر حجازی دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۱۳۵۰ بود که ۲ قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، یک قهرمانی در بازی‌های آسیایی و حضور در 2 دوره المپیک و یک دوره جام جهانی را در کارنامه داشت و با استقلال هم افتخارات بی شماری را کسب کرد. او از لحاظ فردی توانست به عناوین متعددی مانند دومین دروازه بان آسیا و چهل و یکمین دروازه بان برتر قرن بیستم دست یابد و در دوران سرمربی گری هم تیم استقلال تهران را به نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی لیگ آزادگان رساند. حجازی پس از تحمل مدت‌ها رنج ناشی از بیماری سرطان ریه در روز ۲ خرداد ۱۳۹۰ در بیمارستان کسری تهران درگذشت تا عقاب از آشیانه کلاغ ها پربکشد.

رضا نداف احدی زاده که سابقه عضویت در تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فوتبال روت‌وایس اسن آلمان را داشت. او از معدود لژیونرهای ایرانی بود که در دهه شصت شمسی برای بازی در باشگاهی در آلمان دعوت شد و در لیگ آلمان بازی کرد.او در 28 دی ماه 1394 بر اثر بیماری سرطان کبد برای همیشه چشم از جهان فروبست.

مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم‌های ملی جوانان ایران، امید ایران، ب ایران و تیم ملی بزرگسالان ایران که در باشگاه های  الشباب امارات، ملوان، پرسپولیس، استقلال تهران و نفت تهران را در کارنامه داشت.در روز 31 فروردین 1395به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران در سن 30 سالگی درگذشت.مهاجمی که گل چیپ زیبایش در دربی سال 1386 هنوز هم از خاطر هواداران 2آتیشه پرسپولیس زدوده نشده است.

بهزادی در سال 1320 در خرم‌آباد به دنیا آمد.بازیکنی که فوتبالش را در تیم شاهین شروع کرد و پس از آن در باشگاه های پیکان و پرسپولیس بازی کرد در نهایت پس از این همه افتخار و بلندپروازی سر طلایی فوتبال ایران در 2بهمن 1394 به علت یک دوره طولانی بیماری ریوی و قلبی در تهران درگذشت.او در زمان بازی اش در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، یکی از بهترین مهاجمان زمان خودش بود و در قدرت سر زنی نظیر و مانند نداشت و به علت قدرت سرزنی و گلزنی اش و همچنین پرش‌های بلندش به همایون سرطلایی معروف شده بود.

منصور پورحیدری به عنوان تنها فرد تاریخ باشگاه استقلال توانست قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در جایگاه بازیکن و مربی تجربه کند و همواره در موفقیت های آبی ها یکی از ارکان بی بدیل را ایفا کرد. پورحیدری را می توان را به نوعی شناسنامه آبی ها یاد کرد و حتی هواداران این تیم از منصور خان به عنوان پدر باشگاه نام می برند. او 14 آبان 1395 پس از یک سال تحمل بیماری سرطان ریه چشم از جهان فرو بست.

انتهای پیام/

بیماری هایی که توانست ستارگان فوتبال ایران را از پای در آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل و نحوه درگذشت بزرگان فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..