تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ راهکار برای جلوگیری از شکست در تجارت

۶۰۲۳۶۱

۳۶۷  بازدید

برترین ها - ترجمه از سجاد عمران: آیا می دانستید 82 درصد از کسب و کار های تجاری تنها به دلیل کمبود نقدینگی یا همان پول، به بن بست می خورند؟ اگر می خواهید کسب و کار شما از این آفت در امان باشد، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شکست در یک فعالیت تجاری تنها نتیجه ی عدم خلاقیت و پشتکار نیست بلکه 82 درصد از این فعالیت ها صرفا به دلیل مشکلات مالی شکست می خورند.

 4 راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از شکست در تجارت


گسترش یک کسب و کار پرسود و موفق نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و استراتژی هدفمند است. به همین دلیل فراگرفتن روش های مدیریت کسب و کار اهمیت فراوانی دارد. با فراگیری و عمل به نکات زیر شما قادر خواهید بود بر چالش های پیش رو در مسیر تجارت خود غلبه و سودآوری کسب و کارتان را تضمین کنید.


1- زمینه ی سرمایه گذاری مناسب خود را پیدا کنید.


بیش از 60 درصد از تجار، درباره ی این که در چه زمینه و حیطه ای شروع به سرمایه گذاری کنند، دچار شک و تردید هستند. پاسخ به این سوال به عوامل بسیار گوناگونی وابسته است. اول از همه شما باید هدف خود از سرمایه گذاری و مبلغی که می خواهید به این کار اختصاص دهید را به دقت مشخص کنید.

سپس باید گستره ی کاری و اندازه ی کسب و کارتان نعییت گردد. هم چنین شما می توانید برای سرمایه گذاری روی وام بانک ها و سهام دیگر شرکت ها هم حسابی جداگانه باز کنید.


2-حواستان به دخل و خرجتان باشد.


اگر به دنبال سودآوری بیشتر هستید، باید همواره درآمد هایی که از این راه به دست می آورید و هزینه هایی که در این راه صرف می کنید را به دقت ثبت و تحلیل کنید. تاجران موفق برای این کار معمولا از افراد خبره و کاربلد استفاده می کنند تا امنیت سرمایه شان کاملا حفظ شود.

 4 راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از شکست در تجارت


3- افراد مناسب و مستعد را به کار بگیرید.


مدیران عامل شرکت های موفق برای استخدام و به کارگیری نیروهای خود وسواس فراوانی به خرج می دهند. آن ها به دقت استعداد ها و مهارت های افراد را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که افراد با صلاحیت و خبره در شرکت آن ها مشغول به کار می شوند و هنگامی که فرد مورد نظرشان را پیدا می کنند، حتی یک ثانیه را هم برای به کارگیری او از دست نمی دهند. هیچ گاه فراموش نکنید که آن چه بیش از همه موفقیت شما را در تجارت و کسب و کارتان تضمین می کند استفاده از نیروهای مستعد و کارکشته است.


4- همواره به دنبال خلاقیت و ایده های جدید باشید.


جالب است بدانید که دو سوم از شرکت هایی که مسیر رشد را در ابتدا به سرعت طی می کنند، در ادامه ی مسیر دچار مشکل می شوند. اما علت چیست؟ علت، بدون شک آنست که این شرکت ها بیش از اندازه روی مسائل مالی خود تمرکز می کنند و از سرمایه گذاری رو ایده های نو و خلاقیت غافل می شوند. موفقیت در امور مالی قطعا لازمه ی موفقیت یک شرکت است اما به تنهایی نمی تواند، تضمین کننده ی سودآوری شما باشد. مدیران کسب و کار های موفق، همواره به دنبال جذب ایده های جدید و خلاقانه هستند تا این گونه بتوانند موفقیت خود و شرکتشان را برای طولانی مدت تضمین کنند.


بنابراین شما به عنوان یک مدیر موفق باید زمینه های سرمایه گذاری سودآور و مناسب خودتان را پیدا کنید، تمرکز ویژه ای روی درآمد ها و هزینه های تجارتتان داشته باشید، افراد توانمند را به کارگیرید و در نهایت همواره به دنبال ایده های نو و خلاقانه باشید. با رعایت این نکات، کسب و کار شما نه تنها در پله ی اول باقی نخواهند ماند بلکه به تدریج مسیر موفقیت را پله پله خواهد پیمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ راهکار برای جلوگیری از شکست در تجارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..