تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست سرمایه گذاران خارجی برای انتقال علم و فناوری از ایران

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بسیار زیادی به نمایشگاه زیست فناوری ایران آمدند، اظهار کرد: سرمایه گذارانی در غالب هیئت‌های خارجی به نمایشگاه زیست فناوری ایران آمدند که همگی خواستار انتقال علم و فناوری ایران به کشورهایشان بودند.

وی ادامه داد: عمده این سرمایه گذاران خارجی از کشور‌های همسایه آمده اند و  بیشترین میزان معاملات با آنها بوده و  بازار ما با این کشور‌ها همسو و همکار است.

دبیرستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن اشاره به اینکه شرکت‌های ایرانی بسیاری نیز برای سرمایه گذاری در این نمایشگاه آمده اند، اظهار کرد: من در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم شخصا شرکتی ایرانی را دیدم که برای سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰۰ ملیون تومان آمده بود.

قانعی در خصوص کلاس‌های آموزشی برگزارش ده در نمایشگاه گفت: در حاشیه نمایشگاه کلاس‌هایی را برگزار کرده بودیم که در حوزه تجاری سازی و فروش، آموزش‌هایی را به شرکت‌ها می دادند.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد:به هر هدفی که در جهت تشکیل این نمایشگاه داشتیم رسیده ایم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست سرمایه گذاران خارجی برای انتقال علم و فناوری از ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..