تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان زیست فناور

قانعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تسهیلاتی که به شرکت‌های دانش بنیان زیست فناور اعطا می‌شود، گفت: حمایت‌ها و تسهیلاتی که معاونت از شرکت‌های دانش بنیان به عمل می‌آورد به 2صورت مادی و معنوی است.

وی ادامه داد: بخش معنوی این حمایت‌ها منحصر به زیست فناوری نیست بلکه به همه شرکت‌ها تعلق دارد، اما موضوعاتی که تنها در حوزه زیست فناوری مطرح هستند هماهنگی‌هایی محسوب می شوند که با وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی انجام شده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه  اقدامات حمایتی که از شرکت های زیست فناور می‌شود برای این است  که ما در مرحله نهایی با مشکلی مواجه نشویم، اظهار کرد: این بخشی از کار ستادی ما بود که برای کشش بازار زیست فناوری انجام دادیم، اما بخش دیگر آن حمایت‌های مادی است که برای همه شرکت‌های دانش بنیان در تمامی حوزه ها در صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد، اما در حوزه زیست فناوری علاوه بر صندوق نوآوری و شکوفایی  یک صندوق اختصاصی مخصوص به حوزه زیست فناوری هم فعالیت می‌کند که  این صندوق  در ۲ سال گذشته پس از تاسیسش توانسته نقش مهمی در حوزه زیست فناوری ایفا کند و وظیفه دارد که به زیست فناوران تسهیلاتی را ارائه دهد  و به شکل‌های مختلف با آن‌ها وارد تعامل می‌شود.

قانعی تصریح کرد:  نکته دیگر تسهیلاتی است که کشور برای صنعت قائل شده و آن‌ها را در صندوق ذخیره ملی و ... قرار می‌دهد به دلیل اینکه حوزه زیست فناوری حاشیه سرمایه گذاری خوبی دارد اگر شخصی فناور باشد به هیچ وجه کار او بر روی زمین نمیماند یعنی ما شرکتی نداریم که حرف جدی داشته باشد، طرح و ایده های مهم ارائه دهد اما مشکل سرمایه داشته باشد زیرا به هر شیوه‌ای که سرمایه بپذیرد بازهم پاسخگوی آن هستیم.

انتهای پیام/

اما و اگرهای اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان زیست فناور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..