تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه هواداران استقلال به رحمتی

۶۰۲۶۹۳

۸۵۱  بازدید

کادر فنی استقلال در نیمه نخست دیدار با ذوب‌آهن، چند بار به داور چهارم اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال،‌ از ساعت 20 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که آبی‌پوشان در پایان نیمه نخست با تک گل روزبه چشمی، برنده به رختکن رفتند. بخشی از حواشی نیمه اول این دیدار در زیر می‌آید:

* تا پایان نیمه اول حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* هواداران استقلال پس از مهار چند توپ توسط سیدحسین حسینی به او لقب «عقاب آسیا» دادند!

* هواداران در ادامه برای طعنه زدن به سیدمهدی رحمتی، حسینی را با شعار «دروازه‌بان اس اس، همینه همینه» تشویق کردند.

* مربیان تیم استقلال چند مرتبه به داور چهارم اعتراض کردند که پس از اعلام خطا در دقیقه 44 روی فرشید باقری، این اعتراض‌ها بیشتر شد. در این صحنه حتی منصوریان به سمت داور چهارم رفت تا او هم به نیمکت آبی‌ها تذکر بدهد و خواستار این شود آنها سر جای خود بنشینند.

* نکته جالب در کادر فنی استقلال این بود که همه اعضای کادر فنی در اواخر نیمه اول و لحظاتی که بازی برای مداوای باقری متوقف شده بود، نکات فنی را به آبی‌پوشان گوشزد می‌کردند.

طعنه هواداران استقلال به رحمتی طعنه هواداران استقلال به رحمتی طعنه هواداران استقلال به رحمتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه هواداران استقلال به رحمتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..