تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب

۶۰۲۶۸۹

۹۳۰  بازدید

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید امشب یکی از امیدهای اصلی زیدان برابر بتیس خواهد بود.

ورزش سه: گرت بیل مدت هاست مورد انتقاد هواداران رئال قرار دارد و معمولا در استادیوم برنابئو هر بار شاهد واکنش هایی به او هستیم؛ اما نباید فراموش کرد او 7 ماه است در خانه کهکشانی ها موفق به گلزنی نشده که آمار عجیبی به شمار می آید.

آخرین بار در تاریخ 18 فوریه گرت بیل موفق شد در برنابئو دروازه اسپانیول را باز کند و از آن مقطع این اتفاق رخ نداده که شاید این آمار ضعیف دلیل موجهی برای انتقاد هواداران این تیم باشد.

البته گرت بیل در دیدار ابتدای هفته قوهای سپید و در شرایطی که ستارگانی چون بنزما و رونالدو غایب بودند موفق شد نقشی مهم در پیروزی 1-3 تیمش برابر سوسیداد ایفا کند و حالا امشب نیز قصد دارد با گلزنی در برنابئو مقابل بتیس دوباره مورد اعتماد هواداران تیمش قرار گرفته و شرایط آرامی را در خانه تجربه کند.

ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره رئال در سودای ابطال طلسم عجیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..