تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیسی‌ها بدون بلیت به نقش جهان نروند

۶۰۲۶۸۸

۱۳۷۱  بازدید

دبیر هیئت فوتبال اصفهان می گوید تمام بلیت های در نظر گرفته شده برای هواداران پرسپولیسی فروخته شده و آنهایی که موفق به تهیه بلیت ندارند به نقش جهان نیایند.

ورزش سه: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان اصفهان، علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان اصفهان از فروش کامل بلیط های مخصوص هواداران تیم پرسپولیس خبر داد.

وی با اعلام این خبر تاکید کرد: بلیط فروشی برای هواداران پرسپولیس به اتمام رسیده و طرفداران سرخپوشان پایتخت برای خرید بلیط به ورزشگاه های تختی, پیروزی و انقلاب مراجعه نکنند.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به فروش کامل بلیط های هواداران پرسپولیس, هیچ گونه بلیط فروشی برای هواداران این تیم در ورزشگاه نقش جهان انجام نمی شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور روز پنجشنبه 30 شهریورماه از ساعت 20 برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیسی‌ها بدون بلیت به نقش جهان نروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..