تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیاد نخبگان روزی سه دانشمند ایرانی را به کشور باز می گرداند

بنیاد نخبگان روزی سه دانشمند ایرانی را به کشور باز می گرداندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی وطنی معاون توسعه و تجارت معاونت علمی  اظهار کرد: جایگاه زیست فناوری با توجه به مشکلات موجود در جامعه پررنگ تر از قبل شده است که دلیل اصلی آن آشنا نبودن با مسائل زیستی است و ما باید از نیروی انسانی در جهت رفع مشکلات کشورمان استفاده کنیم زیرا رتبه چهاردهم ایران در تولید علم در دنیا برازنده  نیست.

وی عنوان کرد: خوشبختانه جوانان ما به استارت آپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان روی آورده اند و ما باید بازارهای منطقه و دنیا را با محصولات دانش‌بنیان خود کسب کنیم.

وطنی تاکید کرد: من امیدوارم که شهر و روستای سبز وعاری از آلودگی محیط زیست داشته باشیم.

وی یادآور شد: اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی رهبری معظم است و تحصیل نخبگان کشور ما در آمریکا برازنده ما نیست.

وطنی گفت: بنیاد ملی نخبگان با دادن تسهیلات ویژه روزی سه نفر از دانشمندان ایرانی را به کشور برمی‌گرداند و باید با دادن تسهیلات به شرکت‌های خصوصی در راستای ایجاد اقتصاد دانش‌بنیان به آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیاد نخبگان روزی سه دانشمند ایرانی را به کشور باز می گرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..