تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه با موسی سلامت عموی پرسپولیسی ها + فیلم

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر طرفدار فوتبال باشید حتماً جانبازی را که همیشه کنار نیمکت پرسپولیس می‌نشیند، در تصاویر تلویزیونی یا عکس‌های مسابقه‌های فوتبال دیده اید. «موسی سلامت» که بین هواداران پرسپولیس به «عمو موسی» معروف شده، طرفدار دوآتشه پرسپولیس است و با وجود جانباز بودن برای دیدن تمام بازی‌های پرسپولیس در سرما و گرما به ورزشگاه می‌رود. هوادار خستگی ناپذیر سرخ پوشان پایتخت در این سال‌ها از بسیاری بازیکنان پرسپولیس عکس و پیراهن گرفته است. برخی بازیکنان مثل علی کریمی هم در هر بازی فارغ از نتیجه‌ای که رقم می‌خورد، برای خوش و بش به سوی او می‌رفتند. عشق عمو موسی به پرسپولیس فقط محدود به استادیوم آزادی نیست و اتاقش در آسایشگاه جانبازان ثارا... پر از پوستر‌های بازیکنان پرسپولیس و قهرمانان و شهدای جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه با موسی سلامت عموی پرسپولیسی ها + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..