تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطایتسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به متقاضیان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن شفیعی مسوول حمل و نقل ناوگان جاده‌ای بیجارظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور رئیس پلیس راه در محل اداره راهداری و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بیجار برگزار شد، گفت: این جلسه در راستای بررسی تصادفات متعدد در محورهای مواصلاتی و اطاعت از فرمان رهبری در خصوص کنترل بیشتر بر جاده‌ها تشکیل شده است

شفیعی عنوان کرد: در راستای کاهش تصادفات پرخطر، تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار اندک مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به ویژه مینی‌بوس‌های خطی، افزود: این امر ناشی از افزایش فعالیت رانندگان وسایل حمل و نقل شخصی و نبود یک ترمینال متمرکز در بیجار است.

شفیعی به عبور بیش از 100 اتوبوس از شهرهای مجاور از بیجار به مقصد تهران اشاره و عنوان کرد: متوسط میزان مسافر اتوبوس های سطح استان در 6 ماه نخست سال حدود  16نفر بوده است.

مسوول حمل و نقل ناوگان جاده‌ای بیجار بیان کرد: رانندگان نباید هنگام خواب‌آلودگی و خستگی رانندگی کنند چرا که این امر موجب بروز تصادفات متعددی خواهد شد.

انتهای پیام/ م ح

اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در راستای کاهش تصادفات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطایتسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به متقاضیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..