تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود موانع خاص بزرگترین مشکلات فعالان اقتصادی است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛پنتی مکنین فرماندار ایالتی ساووی جنوبی فنلاند در سنندج ظهر امروز در همایش تجاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج و اتاق بازرگانی ساووی جنوبی کشور فنلاند که در مرکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای استان کردستان برگزار شد، گفت: این همکاری و تعامل در راستای ایجاد دانش بیشتر و فرصت‌های جدید برای طرفین است.

 وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات فعالان اقتصادی، مواجه‌شدن آنها با موانع خاص است که باید در هر دو کشور به هر طریق ممکن این موانع برطرف و فرصت‌ها شناسایی شود.

فرماندار ایالتی ساووی جنوبی فنلاند گفت: یکی از مهم‌ترین بخش فعالیت‌های ما، ساپورت و حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه رفاه اجتماعی، سلامت، بهداشت و رفاه فردی و اجتماعی است.

پنتی مکنین بیان کرد: بیشتر مساحت ایالت ساووی جنوبی فنلاند از آب تشکیل شده است، از ای نرو برای ما مدیریت منابع آبی و پاکسازی و تصفیه آب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی به اهمیت سلامت و بهداشت مواد غذایی و ارگانیک برای این ایالت در فنلاند مهم است، افزود: کشاورزی و جنگلداری و نگهداری و نگهبانی محیط زیست از جمله فعالیت‌های مهم استان ساووی جنوبی است.

 فرماندار ایالتی ساووی جنوبی فنلاند با بیان اینکه بحث آموزش در کشور از اهمیت ویژه برخوردار است، بیان کرد: با همکاری مشترک در زمینه آموزش در مراکز آموزشی در همه رده‌های سنی و دانشگاه‌های ایران موافق هستم چون کشور فنلاند در حوزه آموزش از برترین‌ها در دنیا است.

وی رفع و بررسی موانع موجود در روابط اقتصادی در ایران را هدف سفر به کشورمان اعلام کرد و گفت: یافتن راه حل برای چگونگی انجام کارها و رفع موانع سرمایه‌گذاری مشترک بین دو کشور را از جمله اهداف خود در این همایش اعلام کرد.

 پنتی مکنین تصریح  کرد: ما به عنوان مقامات بلند پایه، موظف به پشتیبانی و حمایت از فعالان اقتصادی و موانع مشکلات پیش‌رو است.

انتهای پیام/ م ح

رفع موانع سرمایه‌گذاری بین دو کشور از جمله اهداف این همایش بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود موانع خاص بزرگترین مشکلات فعالان اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..