تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج فرهنگ عفاف وحجاب درمراسم عزاداری امام حسین (ع)/دغدغه‌های رهبری درباره جبهه ناتوی فرهنگی

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سردار سید جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید استان قم،در دیدار اعضای هیئت مدیره رزمندگان اسلام با آیت‌الله سعیدی تولیت مقدس حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به آغاز ماه محرم و رسالت حقیقی سخنرانان اظهار داشت: سخنرانان مراسم عزاداری سید و سالار شهدا امام حسین (ع) باید در کنار ذکر مصیبت به مسائل روز جامعه از قبیل حجاب و عفاف و امربه‌معروف بپردازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: سخنرانان مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید در کنار ذکر مصیبت به مسائل روز جامعه از قبیل حجاب و عفاف و امر به‌ معروف بپردازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: با تأکید به دغدغه‌های رهبری درباره جبهه ناتوی فرهنگی ، هیئت رزمندگان اسلام باید نسبت به دغدغه‌های رهبری درباره جبهه ناتوی فرهنگی حساس بوده و تمام تلاش خود را در جهت مبارزه با توطئه‌های دشمن در این حوزه داشته باشد.

در ادامه این دیدار سید رضا شمس، مسئول هیئت رزمندگان اسلام از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار گلزار شهدا خبر داد و ادامه داد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این مراسم در جوار گلزار شهدا برگزار شده و آغاز مراسم با قرائت زیارت عاشورا و بیان احکام همراه خواهد بود.

وی سخنران‌های این مراسم را به ترتیب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفیعی معرفی کرد و افزود: پنج شب اول مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری و در پنج شب دوم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفیعی برگزار شده و مداحی این مراسم را نیز حاج سید مهدی میرداماد را برعهده دارد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام اجرای مراسم ظهر عاشورا را با هماهنگی سپاه قم، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های مجری برنامه در ایام سوگواری امام حسین(ع) دانست و یادآورشد: دسته عزاداری ظهر عاشورا با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرده و به بهترین شکل اجرا می‌شود.

شمس خاطرنشان کرد:با اشاره به هم‌زمانی ایام سوگواری امام حسین(ع) با هفته دفاع مقدس ، امسال به علت همزمانی ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) با هفته دفاع مقدس از فرماندهان و سرداران دفاع مقدس برای سخنرانی در هیئت رزمندگان اسلام دعوت‌ شده است.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ایام محرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج فرهنگ عفاف وحجاب درمراسم عزاداری امام حسین (ع)/دغدغه‌های رهبری درباره جبهه ناتوی فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..