تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه‌ میان نیروهای مسلح هستند

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197314

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تفرقه‌اندازی در بین نیروهای مسلح هستند گفت: حل مشکلات کشور با روحیه انقلابی محقق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ نشست خبری فرماندهان نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد.

سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد و زمانی که نتوانست به اهدافش دست یابد اقدام به ایجاد ناامنی در نقاط مختلف کشور کرد.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان همواره نابودی انقلاب اسلامی و ملت ایران است افزود: بنا به فرموده امام خمینی(ره)؛ استکبار جهانی فقط به دلیل شعار ” استقلال آزادی، جمهوری اسلامی” و حمایت از ملت‌های مظلوم جهان است که چشم دیدن ملت ایران و نظام اسلامی را ندارد و درصدد سلطه‌گری و ایجاد وابستگی در این سرزمین است.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در ادامه بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا رشادت‌های رزمندگان، شهدا و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی یادآوری شود.

برزگر با اشاره به راهبردهای مهم در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: تبیین نقش مهم رهبری و ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی میان نیروهای مسلح وجود ندارد ابراز کرد: باید قدرت دفاعی و وحدتی که میان تمامی نیروهای مسلح برقرار است را به نمایش گذاشت چراکه امروز دشمن این وحدت و انسجام را نشانه رفته است.

این مسوول با تاکید بر لزوم برقراری وحدت و بصیرت در میان همه اقشار و ادیان جامعه افزود: با ایستادگی و انسجام نباید اجازه دست اندازی و گستاخی به دشمنان بدهیم.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا نشان دهیم که چگونه با بهره‌گیری از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کم‌ترین امکانات توانستیم از میهن خود دفاع کنیم و به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس گفت: برای دو سال متوالی است رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌های استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برزگر با بیان اینکه ۵۳ یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می‌شود افزود: بیش از ۵۰ دیدار با خانواده شهدا را خواهیم داشت.

این مسوول عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه، تئاتر، سرود و غبارروبی مزار شهدا در نقاط مختلف استان قزوین از دیگر برنامه‌های اسن هفته است.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با بیان اینکه حل مشکلات کشور با روحیه انقلابی و در سایه وحدت محقق خواهد شد افزود: “من انقلابی‌ام” شعاری است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه‌ میان نیروهای مسلح هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..