تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات خانوادگی علت قتل وکیل قزوینی/ نحوه اطلاع رسانی حادثه تیراندازی شتابزده بود

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197317

دادستان قزوین بیان کرد: به علت اختلافات خانوادگی خانم وکیلی شب گذشته در دفتر خود به قتل رسید که این پرونده در حال رسیدگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی در گفت‌وگو با شاخص نیوز  گفت: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی شب گذشته(سه شنبه) خانم وکیلی در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد. 


وی ادامه داد: ساعت 22 روز گذشته یکی از وکلای (خانم) دادگستری قزوین که دارای اختلاف خانوادگی با شوهرش بوده به همراه منشی خود، که برادرزاده اش بوده با سلاح کلت کمری در دفتر وکالت مورد جرح قرار می‌گیرند که متاسفانه خانم وکیل به لحاظ شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: متهم پس از ایراد جرح از محل متواری که سریعاً با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و متهم در کمتر از یک ساعت در عوارضی قزوین دستگیر شد. 

صادقی نیارکی عنوان کرد: متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج نموده و به شدت دچار مصدومیت می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان تحت مراقبت مامورین، بستری و تحت درمان قرار گرفته و در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش شده به نحوی که قادر به بازجویی نیز نشده است.

وی با ابراز گلایه از نحوه اطلاع رسانی شتابزاده در خصوص این حادثه اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تاکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع رسانی در خصوص پرونده‌های قضایی، در حادثه اخیر نیز براساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر در صحنه شاهد انتشار اخبار مختلف در خصوص انگیزه قاتل و نحوه ارتکاب قتل بودیم و بلافاصله در فضای مجازی گمانه زنی‌ها و شایعات در گروه‌ها و کانال‌های مختلف نشر داده شد. 

صادقی نیارکی از رسانه‌ها و مدیران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی معتبر درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و براساس اظهار نظرهای شهروندان خبری را منتشر نکنند.

عضو شورای مسئولان قضایی استان از انجام تحقیقات تکمیلی در این زمینه خبر داد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات خانوادگی علت قتل وکیل قزوینی/ نحوه اطلاع رسانی حادثه تیراندازی شتابزده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..