تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش‌از ۶۰۰ برنامه به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197318

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و نیروهای مسلح بیش‌از ۶۰۰ برنامه جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک و برنامه‌ریزی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ نشست خبری فرماندهان نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر برگزار شد.

سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این جلسه اظهار کرد: امسال ویژگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تقارن با آغاز ماه محرم است.

وی با بیان اینکه همه رزمندگان دوران دفاع مقدس با پیروی از فرهنگ حسینی داوطلبانه به جبهه‌ها اعزام می‌شدند افزود: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ حسینی و عاشورایی خواهد بود.

این مسوول با تاکید بر لزوم حفظ و تداوم فرهنگ عاشورایی در جامعه ابراز کرد: نباید آثار و فرهنگ دفاع مقدس مورد غفلت و تحریف قرار گیرد.

طاهرخانی اضافه کرد: شهدا و رزمندگان که امروز الگوهای جامعه اسلامی ایران هستند، قدم در راه سیدالشهداء و معصومین (ع) گذاشتند و این مسیر را ادامه دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم موجب استحکام و تقویت انقلاب اسلامی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و نیروهای مسلح بیش‌از ۶۰۰ برنامه جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک و برنامه‌ریزی کرده اند.

این مسوول تشریح کرد: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، عملیات ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس با عنوان باغ موزه در زمینی به مساحت ۵ هکتار و ۴ هکتار زیربنا در جوار مزار مطهر ۸ شهید گمنام بوستان باراجین آغاز می‌شود.

طاهرخانی بیان کرد: سال گذشته حدود ۳۰ جلد کتاب با محوریت هفته دفاع مقدس منتشر شده است و امسال نیز ۹ جلد کتاب با همین عنوان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه گفت: یکی از برنامه های ویژه در هفته دفاع مقدس همانند سال‌های گذشته حضور راویان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها و بیان حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان غیورمان در جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به تدفین پیکر مطهر ۶۴ شهید گمنام در نقاط مختلف استان تشریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس سال جاری، افتتاح و کلنگ زنی یادمان‌های شهدا خواهد بود.

این مسوول با بیان اینکه اقتدار و زحمات نیروهای مسلح باید به نمایش گذاشته شود یادآور شد: برخی از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

طاهرخانی در پایان افزود: زنگ مقاومت و پیروزی و دفاع در اولین روز از مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به صدا در‌می‌آید.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش‌از ۶۰۰ برنامه به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..