تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15هزار دانش‌آموز در جشن جوانه‌ها به مدرسه رفتند

ساعت: 18:33 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197319

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش پرورش استان قزوین بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، 15 هزار و 800 دانش‌آموز قزوینی در پایه اول دوره متوسطه مشغول به تحصیل می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید پاینبر ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جشن جوانه‌ها در دبیرستان شاهد بهشتیان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: برنامه روز جوانه‌ها مخصوص دانش‌آموزان پایه هفتم است و دانش‌آموزانی که از دوران ابتدایی به دوره متوسط اول راه پیدا می‌کنند، امروز در همه مدارس استان حاضر شده و با اهداف و برنامه‌های پایه هفتم آشنا می‌شوند. 


وی افزود: در این روز دانش‌آموزان وارد کلاس درس شده و با دبیران خود آشنا می‌شوند تا از روز شنبه و آغاز بازگشایی مدارس با آمادگی بیشتر وارد کلاس درس شوند. 

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید 15 هزار و 800 دانش‌آموز در استان قزوین در پایه اول دوره متوسطه مشغول به تحصیل می‌شوند. 

وی ادامه داد: از روز شنبه و آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک به ۲۲۰ هزار دانش‌آموز استان سال تحصیلی خود را در بیش از 2 هزار مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی با شعار «مدرسه متعالی، شور حسینی، علم علوی» آغاز می‌کنند. 

پاینبرد تصریح کرد: برنامه‌های پروژه مهر در سال‌های گذشته به صورت ملی در سطح کشور برگزار می‌شد؛ اما از امسال به استان‌ها تفویض شده است. 

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در استان گفت: در استان قزوین روز امیدها برگزار شد و امروز نیز روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها همزمان با روز جوانه‌ها در همه مدارس سطح استان برگزار شد. 

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش پرورش استان قزوین عنوان کرد: امسال بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی و ۴۷۰۰ نوآموز پیش دبستانی در روز شکوفه‌ها و غنچه‌ها به مدرسه رفتند و با محیط‌های آموزشی آشنا شدند. 

گفتنی است؛ زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مدارس استان قزوین نواخته شد. 

مراسم نمادین زنگ شکوفه‌ها در استان قزوین در شهرستان البرز ورزشگاه پوریای ولی مهرگان و زنگ جوانه‌ها در دبیرستان شاهد بهشتیان از ناحیه دو قزوین با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانش‌آموزان برگزار شد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15هزار دانش‌آموز در جشن جوانه‌ها به مدرسه رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..