تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب بودجه برای چهار پروژه شهرستانی از محل توازن/رفراندوم در اقلیم کردستان، توطئه اسرائیلی- آمریکایی است

ساعت: 18:10 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197376

فرماندار میاندوآب گفت: چهار پروژه جدید مصوب در شهرستان از محل توازن که برای آنها بودجه برآورده شده است، امسال و سال ۹۷ اجرایی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همه ما باید راه امام راحل(ره) و شهدا را ادامه دهیم و توجه داشته باشیم که مدیون خون شهدا هستیم.

فرماندار میاندوآب در ادامه با محکومیت کشتار مسلمانان میانمار، افزود: مدعیان حقوق بشر در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند که این عمل آنها نشان می دهد که حقوق بشر آمریکایی یعنی چه و در عمل به حقوق بشر اعتقاد ندارند.

وی هم چنین به توطئه رفراندوم در اقلیم کردستان عراق نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه، طرح و پروژه اسرائیلی ،‌آمریکایی است و در راستای اهداف شوم استکبار جهانی است و باید از آن جلوگیری شود.

فرماندار میاندوآب به برآورد بودجه از محل توازن برای برخی پروژه ها در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: پروژه های جدید مصوب از محل توازن که برای آنها بودجه برآورده شده است، امسال و سال ۹۷ اجرایی می شوند.

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث خانه کشتی با ۷۵۰ میلیون تومان، تخریب و بازسازی کتابخانه دهخدا با ۶۵۰ میلیون تومان، احداث کتابخانه در کوی قره ورن ۴۰۰ میلیون تومان و بهسازی و آسفالت مسیر چهاربرج به ملکان با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب بودجه برای چهار پروژه شهرستانی از محل توازن/رفراندوم در اقلیم کردستان، توطئه اسرائیلی- آمریکایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..