تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت ریزش تونل چری در شهرستان کوهرنگ سریع‌تر مشخص شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،قاسم سلیمانی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه گردنه چری یکی از صعب‌العبورترین گردنه‌های کشور است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات گردنه چری و کوتاه شدن مسیر ارتباطی این استان و خوزستان عملیات اجرایی تونلی به طول ۳ هزار و ۳۰۰ متر آغاز شد است.

وی با اشاره به حادثه ریزش تونل گردنه چری در روز گذشته افزود: رفع مشکلات گردنه چری و بررسی حادثه ریزش تونل این منطقه باید در دستور کار راه و شهرسازی، مدیریت بحران استانداری و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قرار داده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به اینکه اجرای تونل چری سبب کوتاه‌تر شدن مسیر ارتباطی چهارمحال و بختیاری و خوزستان می‌شود بنابراین عملیات اجرایی این طرح باید هر چه سریعتر براساس استاندارد‌های لازم اجرایی و تکمیل شود.

سلیمانی با اشاره به خشکسالی‌های سال‌های اخیر استان خاطرنشان کرد: اگر بارش در استان امسال در حد مطلوب باشد بازهم ۱.۴ سال کسری بارش داریم، متأسفانه برخی از مناطق استان نظیر شهرک صنعتی شهرکرد با معضل خشکسالی مواجه هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان گفت: با توجه به بحران آب در استان اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری ضروری است در همین راستا امسال برای اجرای این طرح‌های اعتبارات مطلوبی در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر الگوی کشت در استان تصریح کرد: تغییر الگوی کشت نیز باید در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار داده شود.

سلیمانی با اشاره به اجرای طرح ملی باروری ابر‌ها ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای جذب و تخصیص اعتبارات این طرح پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت ریزش تونل چری در شهرستان کوهرنگ سریع‌تر مشخص شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..