تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا حسینی، کاپیتان استقلال شد؟

۶۰۲۶۶۳

۶۸  بازدید

سورپرایز داشتن ترکیب منصوریان به اتفاقی عادی تبدیل شده است. هر هفته می‌توانید منتظر یک سورپرایز باشید و قطعا سرمربی استقلال شما را ناامید نمی‌کند.

وبسایت نود: سورپرایز داشتن ترکیب منصوریان به اتفاقی عادی تبدیل شده است. هر هفته می‌توانید منتظر یک سورپرایز باشید و قطعا سرمربی استقلال شما را ناامید نمی‌کند.

 سورپرایز این هفته منصوریان اما یک اتفاق ویژه‌است. به تغییر ترکیب و اضافه یا کم شدن بازیکنی ارتباطی ندارد بلکه در انتخاب کاپیتان است. منصوریان، حسین حسینی را به عنوان کاپیتان استقلال در بازی حساس مقابل ذوب‌آهن انتخاب کرد. اتفاقی که با هیچ معیاری قابل توجیه نیست.

اگر معیار سابقه بازی را در نظر بگیریم، حسینی با انجام ۹ بازی در استقلال، فقط از بازیکنان جدید این تیم بیشتر بازی کرده است. اگر سن و سال را در نظر بگیریم، گزینه مورد نظر پادوانی خواهد بود. مدافعی که دومین سال حضورش در استقلال را می‌گذراند. اگر بخواهیم تجربه و سابقه ملی را در نظر بگیریم، وریا غفوری بازیکنی است که این معیار را دارد. اگر حتی بخواهیم تعداد سال‌های حضور در استقلال را در نظر بگیریم نورافکن با ۵ سال حضور در تیم‌های پایه و بزرگسالان استقلال، بیشتر از حسینی که چهارمین سال حضورش در این تیم را می‌گذارند مستحق بستن بازوبند است.

اگرچه در غیاب چهار کاپیتان اصلی تیم و بقیه بازیکنان باتجربه، طبیعی است بازوبند به بازیکنی برسد که سابقه زیادی در استقلال نداشته باشد اما در میان تمام گزینه‌ها، حسینی دور از ذهن‌ترین گزینه خواهد بود. مگر این که به غیر از معیارهای نامبرده، پای معیار دیگری در میان باشد.  شاید منصوریان بعد از جانشینی حسینی درون دروازه به جای شماره یک، بخواهد بازوبند را هم به جانشین او بدهد و این حرکت او پیام‌های زیادی را برای مهدی رحمتی داشته باشد. دروازه‌بانی که بعد از اتفاقات برنامه نود قطعا روابط حسنه‌ای با سرمربی ندارد و اختلافات پنهان آنها بیش از هر زمان دیگری علنی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا حسینی، کاپیتان استقلال شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..