تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار، کاوانی را در سطح خودش نمی بیند

۶۰۲۶۶۰

۵۹۱  بازدید

مدافع سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه پی اس جی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به صحبت در مورد تنش اخیر بین نیمار و کاوانی بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی پرداخت.

ورزش سه: مدافع سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه پی اس جی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به صحبت در مورد تنش اخیر بین نیمار و کاوانی بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی پرداخت.

 اختلاف بین نیمار و کاوانی بر سر زدن ضربات پنالتی و آزاد در جریان بازی با لیون علنی شد.

کاوانی تا پیش از پیوستن نیمار به پی اس جی نفر اول در زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی بود؛ ولی حالا با آمدن نیمار اوضاع متفاوت شده است.

نیمار، کاوانی را در سطح خودش نمی بیند

روش در همین رابطه گفت:« در بارسلونا نیمار روی مسی حساب می کرد و او را برتر می دانست و به همین دلیل حتی جرات اعتراض کوچک به مسی را هم نداشت؛ ولی او کاوانی را در سطح خودش نمی بیند.

من کاوانی را درک می کنم چون پس از جدایی زلاتان، او مسئول زدن ضربات ایستگاهی و پنالتی شد و نمی دانم چرا حالا باید این روند عوض شود. اونای امری(سرمربی پی اس جی) باید این قضیه را جدی بگیرد، چون نیمار در 17 سالگی و زمانی که در سانتوس هم بود، خودش را برتر از همه می دانست.»

لازم به ذکر است که رسانه های فرانسوی ادعا کرده اند از این پس نیمار ضربات آزاد و کاوانی هم ضربات پنالتی را خواهد زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار، کاوانی را در سطح خودش نمی بیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..